moby_duck Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Som tittelen sier har jeg en G2450HM skjerm som jeg ikke er helt fornøyd med. Hele bildet er litt lillaaktig, og jeg legger veldig godt merke til det på portal, hvor den blå portalen faktisk er lilla. Noen ideer om hva problemet er? Er redd for at det er skjermkortet. Har en 7950 som jeg har hatt i snart et år, og har egentlig aldri hatt noen problemer med den. Men jeg la ikke merke til dette problemet før nå, så det kan godt hende det har vært der hele tiden. Og "what has been seen cannot be unseen". Her er andre specs om det er nødvendig. PC-en er bygget selv. i5-2500k @ 4.5GHz 4x2GB Corsair Vengeance RAM HX 750 Har ikke fått testet med en annen skjerm enda. Tipper det gir svar på spørsmålet om det er skjermen eller skjermkortet. Hva bør jeg i så fall gjøre om det er skjermkortet? Det er overklokket litt, men har ikke gjort noe med kortet fysisk. Har jeg fortsatt garanti? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 En ting du bør kontrollere , hvis du ikke allerede har gjort det er tilkoblingene. En løs kabel kan føre til at ikke alle pinnene på kontaktene til skjermen eller skjermkortet har kontakt. Da får man feil farge Er det flere farger vises feil ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå