Gå til innhold

Beste Ørepropper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

helt enig!

kjøpte er par for en tid siden, kunne ikke bruke dem i det hele tatt...

sony's ørepropper er generelt svært bra. har 3 par, er storfornøyd. alt over 300 spenn, men... definitivt verdt det!

husker ikke prod. nummer nå, men se på en vel-utrustet elbutikk.

 

-CCTSMaster

Lenke til kommentar
sony's fontopia har utrolig bra lyd. de er av typen som du putter inn i øret, lik det eller ei.

ellers kan jeg anbefale de som følger med iRiver: Sennheiser MX300. veldig gode og ikke så altfor dyre.

 

hvis du har tenkt å bruke de sammen med iPod anbefaler jeg disse: http://www.audiocubes.com/product_info.php...products_id=387

 

:yes::yes: -> ja-mennene er enig (kvinnene for dere likestillingsfantaster)

 

ThePlug er litt kjipe... mister putene hele tiden, er ikke SÅ bra lyd (bass) osvosv... fontopia er helt stjerne! :woot:

Lenke til kommentar

Er selv kjempefornøyd med "The Plug" Men hver oppemerksom på at du ikke hører noe særlig av hva som forgår rundt deg når du bruker disse. De fungerer, som sagt, som vanlige ørepropper slik at de stenger ute all lyd untatt musikken. Helt ideellt i bråkete lokaler, på buss ,tog etc.

Eneste som trekker ned er at selve proppen blir utslitt etterhvert og mister de ekspanderede egenskapene. Følger riktignok med 4-5 reservepar dog, men disse er alle forskjellige så det er ikke sikkert at alle passer deg like godt. Dessuten er det litt mer stress å sette på seg ThePlug i forhold til vanlige pga. de må "klemmes sammen" først.

Men lydmessig har jeg ikke hørt like bra kvalitet før. Virkelig fyldig bass også.

Lenke til kommentar

Fant Fontopia på en butikk i nærheten her. Nå venter jeg bare på at et "#%%¤ som har lånt penger av meg skal gi de tilbake. Han har pengene, men han er så lat at han ikke orker å sykle ned med de, noe som vil ta 3-4 min.. Når man låner 1500,- til en venn, er det minste han kan gjøre å levere de tilbake når jeg trenger de :|

Lenke til kommentar

Jeg har prøv en del forskjellige, men kommer alltid tilbake til de samme, Sonys Microplug, var på salg hos servicebutikken i nedre kaldbakk vei 88, og var priset godt under halv pris (kostet 350, betalte, 130+).

 

Jeg har testet Koss "The Plug", og den fungerte en liten stund, god bass, men selve proppene mister sin funksjon etter vært, slik at de kun kan brukes 1 gang, hvis du har satt den inn, og skal dette den inn igjen, så er den litt var og vil ikke sitte.

 

Kjøpe også noen andre Sony, uten micro plugg, men disse sitter ikke like bra, og har en tendens, hos meg, at det er vondt å ha dem i ørene etter en stund, slik er det ikke med Micro pluggen.

 

Dessuten så føres lyden rett inn i øret, slik at du ikke trenger å slite med å få dem riktig plassert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...