Mikkis2k Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 okay.. e står fast ved en avgjørelse av hvilken tlf jeg skal kjøpe .. Jeg har sett på nexus 4 8GB, One X og Galaxy SIII... Jeg liker designet til One X og Nexus 4 veldig godt. Jeg likte å brukergrensesnittet "sense" til HTC før, men har mistet lysten etter jeg opplevde CM7-9/Paranoidandroid. Jeg liker google stock Android bedre nå, og jeg sliter med å velge hvilken jeg skal kjøpe.. -Nexus 4.. +Design +Ren android +Updates hele tiden før alle andre +Specs +Skjermen +Kan velge mellom 8gb/16gb (blir billigere pga 8Gb versjonen) - LG - Batteri - Pris her i norge er idiotisk så langt. -One X +Design +Specs +Skjerm +Batteri - Sense - HTC er treg med oppdateringer -Galaxy SIII +Specs +Skjerm +Batteri - Touchwiz - Design Lagrings plass har ingenting å si for meg.. jeg bruker spotify, jeg sikler litt over nexus 4 8GB.. men den er jo svin dyr her i norge .. 3700kr for 16gb.. så håper 8gb er på 2500-3000kr. Visst ikke kjøper e bare av min far fra usa.. lol.. Lenke til kommentar
HeiHolding Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Hvorfor ga du One X + for batteri, da du ga Nexus 4 - for det samme?! One X har kun 1800 mAh, mens Nexusen er specet med 2100... Selv med kraftigere innmat, så tror jeg Nexus 4 vil klare seg bedre enn One X. Forøvrig mener jeg at nye leker er mye morsommere enn gamle.... Nexus 4 ftw. Nexus 4 vil være "ny" ett helt år, ettersom den får oppdateringer raskere enn HTC og Samsung. 2 GB RAM og qualcomm snapdragon s4 med stock android, burde neste være et argument i seg selv. Gleder meg som en unge til den ytelsen! Det med prisen er litt trist, men kommer av at Google distribuerer telefonen i land med Google Play Store (USA, Australia, Storbritannia, Tyskland osv.). Der selges Nexus 4 trolig med EKSTREMT lav fortjeneste. Hypotetisk sett er dette for å gjøre et realt forsøk på å overta noe av Apples markedsandel. Utenfor Googles nettbutikk er det LG som setter prisen. LG har ikke samme ambisjonen om å utkonkurrere iPhone, og ønsker dermed et høyere overskudd av salget. Det er grunnleggende markedsøkonomi . Men ser at det kan virke uforståelig for den gjennomsnittlige forbrukeren. Endret 19. november 2012 av HeiHolding Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Trur han ga nexus -batteri siden det ikke kan skiftes ut. Men jeg ville valgt Nexus 4 som jeg også har bestilt på elkjøp til 3695. Syns ikke LG er noe minus så lenge det er google som står for updatene til telefonen. 2 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Hvorfor ga du One X + for batteri, da du ga Nexus 4 - for det samme?! One X har kun 1800 mAh, mens Nexusen er specet med 2100... Selv med kraftigere innmat, så tror jeg Nexus 4 vil klare seg bedre enn One X. Forøvrig mener jeg at nye leker er mye morsommere enn gamle.... Nexus 4 ftw. Nexus 4 vil være "ny" ett helt år, ettersom den får oppdateringer raskere enn HTC og Samsung. 2 GB RAM og qualcomm snapdragon s4 med stock android, burde neste være et argument i seg selv. Gleder meg som en unge til den ytelsen! Det med prisen er litt trist, men kommer av at Google distribuerer telefonen i land med Google Play Store (USA, Australia, Storbritannia, Tyskland osv.). Der selges Nexus 4 trolig med EKSTREMT lav fortjeneste. Hypotetisk sett er dette for å gjøre et realt forsøk på å overta noe av Apples markedsandel. Utenfor Googles nettbutikk er det LG som setter prisen. LG har ikke samme ambisjonen om å utkonkurrere iPhone, og ønsker dermed et høyere overskudd av salget. Det er grunnleggende markedsøkonomi . Men ser at det kan virke uforståelig for den gjennomsnittlige forbrukeren. ga minus pga det ikke er utskiftbart.. Og jeg kjøper den nokk i usa isteden og bare ber min far sende den som gave.. 299 er jo ingenting! er rundt 1600-1800kr jo xD ingenting Noen som vet når den er tilgjengelig for norge i google.no/nexus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå