jonisback Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Noen av dere som vet hva feilen kan være. Jeg har scanna for det meste av virus osv. Problemet er at jeg får ikke opp programmene når jeg trykker på programfiler, det står bare 42 objekter. Når jeg skal bruke smileys linker på forum funker ikke det heller. Mange linker på websider funker ikke, når jeg klikker på dem skjer det ingenting. I tillegg kan jeg ikke lime inn og kopiere osv. Dette har alt gått ann før. For eksempel får jeg ikke brukt de smileene som står på venstre side når jeg poster her. Så hvis noen vet noe please svar Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Noen av dere som vet hva feilen kan være. Jeg har scanna for det meste av virus osv. Problemet er at jeg får ikke opp programmene når jeg trykker på programfiler, det står bare 42 objekter. Når jeg skal bruke smileys linker på forum funker ikke det heller. Mange linker på websider funker ikke, når jeg klikker på dem skjer det ingenting. I tillegg kan jeg ikke lime inn og kopiere osv. Dette har alt gått ann før. For eksempel får jeg ikke brukt de smileene som står på venstre side når jeg poster her. Så hvis noen vet noe please svar har du noen form for firewall eller lignende installert? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Manglende java instalasjon kanskje? Hvilket operativsystem har du? Hvilken nettleser? Har du instalert java? Det kan du få fra www.java.com Lenke til kommentar
jonisback Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 jeg har windows 2000. Internet explorer er nettleseren min. Lenke til kommentar
jonisback Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 svchost har generert feil og må lukkes står det. Det er etter dette at ting ikke funker. Er det noen måte for å unngå dette?? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 jonisback skrev:svchost har generert feil og må lukkes står det. Det er etter dette at ting ikke funker. Er det noen måte for å unngå dette?? Rettelse: :oops: Run > cmd > shutdown -a .. så avdryter du shutdown. Last ned denne oppdateringen: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Og denne for å fjerne viruset: http://securityresponse.symantec.com/avcen...moval.tool.html Lenke til kommentar
jonisback Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 nå har jeg gjort det får håpe det funker nå, takk for hjelpa. Lenke til kommentar
jonisback Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 men jeg skrev shutdown -a i kjør men det hjalp ikke står at du ikke finner filen eller noe sånt..... Lenke til kommentar
DTA Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 nepe.. kjør > cmd > kommando Lenke til kommentar
jonisback Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 jeg tro alle problema er retta opp. Hakke fått den feilmeldinga igjen etter at jeg lasta ned fixblaster og oppdateringer. Takk for hjelpa alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå