Gå til innhold

Lim inn åpne linker problemer.

Anbefalte innlegg

Noen av dere som vet hva feilen kan være. Jeg har scanna for det meste av virus osv. Problemet er at jeg får ikke opp programmene når jeg trykker på programfiler, det står bare 42 objekter. Når jeg skal bruke smileys linker på forum funker ikke det heller. Mange linker på websider funker ikke, når jeg klikker på dem skjer det ingenting. I tillegg kan jeg ikke lime inn og kopiere osv. Dette har alt gått ann før. For eksempel får jeg ikke brukt de smileene som står på venstre side når jeg poster her. Så hvis noen vet noe please svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen av dere som vet hva feilen kan være. Jeg har scanna for det meste av virus osv. Problemet er at jeg får ikke opp programmene når jeg trykker på programfiler, det står bare 42 objekter. Når jeg skal bruke smileys linker på forum funker ikke det heller. Mange linker på websider funker ikke, når jeg klikker på dem skjer det ingenting. I tillegg kan jeg ikke lime inn og kopiere osv. Dette har alt gått ann før. For eksempel får jeg ikke brukt de smileene som står på venstre side når jeg poster her. Så hvis noen vet noe please svar

har du noen form for firewall eller lignende installert?

Lenke til kommentar

jonisback skrev:svchost har generert feil og må lukkes står det. Det er etter dette at ting ikke funker. Er det noen måte for å unngå dette??

Rettelse: :oops:

Run > cmd > shutdown -a .. så avdryter du shutdown.

Last ned denne oppdateringen:

http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en

Og denne for å fjerne viruset:

http://securityresponse.symantec.com/avcen...moval.tool.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...