Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er seksuell tiltrekking?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så hvis du får ståpikk så er du seksuelt tiltrukket av noe eller noen? Anonym poster: e24157dcc889ec016dceb64eff1c074c

Var nok det han mente ja. Alle menn opplever det igjennom livet. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så hvis jeg spiller xbox og får plutselig ståpikk så er jeg seksuelt tiltrukket av xboxen? Anonym poster: e24157dcc889ec016dceb64eff1c074c

Nei, det blir litt feil. Det er snakk om dersom du får slik følelser for en jente at det er seksuelt tiltrekning.

Lenke til kommentar

Deg om det.

Kan du ikke få tilfeldig ereksjon? Men så hvis man er seksuelt tiltrukket av noen får man en ereksjon? Er ereksjon et musst -såfremt man ikke er impotent? Anonym poster: e24157dcc889ec016dceb64eff1c074c

Nei, det blir litt feil. Det er snakk om dersom du får slik følelser for en jente at det er seksuelt tiltrekning.

Så hvis man finner en seksuelt attraktiv så vil man få ereksjon automatisk? Anonym poster: e24157dcc889ec016dceb64eff1c074c

Lenke til kommentar

Hvordan vil du beskrive følelsene du får da? Anonym poster: e24157dcc889ec016dceb64eff1c074c

En udefinerbar følelse. Det bygger seg opp bakerst i nakken først. Så jobber det seg fremover. Tilslutt kjenner jeg presset i hele hodet. Det banker nesten. Alt fokus er rettet på å få utløp for mine usømmelige kjødelige lyster. Samtidig har jeg en nesten brennende følelse i underlivet. Det presser seg på. Det er nesten så det eksploderer. Alt jeg vil er å [sett inn passende seksuell aktivitet her].
Lenke til kommentar

Kan du ikke få tilfeldig ereksjon? Men så hvis man er seksuelt tiltrukket av noen får man en ereksjon? Er ereksjon et musst -såfremt man ikke er impotent? Anonym poster: e24157dcc889ec016dceb64eff1c074c

Tilfeldig ereksjon kan oppstå kva tid som helst, og har ikkje noko med seksuell tiltrekking, bortsett frå at det også kan oppstå da og. Ereksjon er ikkje eit must.

Lenke til kommentar

En udefinerbar følelse. Det bygger seg opp bakerst i nakken først. Så jobber det seg fremover. Tilslutt kjenner jeg presset i hele hodet. Det banker nesten. Alt fokus er rettet på å få utløp for mine usømmelige kjødelige lyster. Samtidig har jeg en nesten brennende følelse i underlivet. Det presser seg på. Det er nesten så det eksploderer. Alt jeg vil er å [sett inn passende seksuell aktivitet her].

Er det på mange måter en ummidelibar lyst? Hva er forskjellen mellom en seksuell lyst og forelskelse, betatthet etc? Anonym poster: e24157dcc889ec016dceb64eff1c074c

Lenke til kommentar

Er det på mange måter en ummidelibar lyst? Hva er forskjellen mellom en seksuell lyst og forelskelse, betatthet etc? Anonym poster: e24157dcc889ec016dceb64eff1c074c

Det kan vera ei umiddelbar lyst, men også noko som kjem etter kvart. Det variera frå situasjon til situasjon.

Seksuell tiltrekking er når du har lyst på sex med nokon. Dette kan oppstå ved forelsking.

Forelsking er når du har lyst på eit førehald med nokon. Dette kan også inkludere seksuell tiltrekking.

Aseksuelle derimot vil ikkje oppleve å ha lyst til å ha sex med nokon dei forelskar seg i. Sidan dei er aseksuelle er dei heller ikkje seksuelt tiltrekt noko.

Lenke til kommentar

Det kan vera ei umiddelbar lyst, men også noko som kjem etter kvart. Det variera frå situasjon til situasjon.

Seksuell tiltrekking er når du har lyst på sex med nokon. Dette kan oppstå ved forelsking.

Forelsking er når du har lyst på eit førehald med nokon. Dette kan også inkludere seksuell tiltrekking.

Aseksuelle derimot vil ikkje oppleve å ha lyst til å ha sex med nokon dei forelskar seg i. Sidan dei er aseksuelle er dei heller ikkje seksuelt tiltrekt noko.

Takk for svar :) Hvordan føler man at man er seksuelt tiltrukket? Kommer det en god og deilig følelse? Eller blir man rett og slett rastløs og vil bare ha sex eller andre seksuelle ting når man ser på personen eller pupper, biceps etc? Anonym poster: e24157dcc889ec016dceb64eff1c074c

Lenke til kommentar

Lett: Blir du våt nedentil eller hvis tissen din vokser er du seksuelt tiltrukket av en person. Hvis du bare føler ting, så er det nok forelskelse. Det er ikke alltid seksuel tiltrekkelse forekommer i form av ereksjon / fuktighet men veldig ofte.

Aldri opplevd det før. Får vel se det an, kanskje det skjer etterhvert.

Uansett takk for all hjelp :)Anonym poster: e24157dcc889ec016dceb64eff1c074c

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...