Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan beskytte seg mot verpesyke damer?

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet i den alderen at damer ser på meg som et potensielt farsemne, noe jeg merker på økt interesse fra det motsatte kjønn hva forhold og sånt angår. Og tanken på å få barn plager meg ikke, det er bare at jeg ser så mange alenemødre rundt omkring i dag - jeg er rett og slett livredd for at jenta jeg får barn med en gang, skal gjøre det slutt så ungen ikke får to foreldre i samme hjem, ikke sant, i tillegg til at man må betale barnebidrag osv. Jeg hadde sikkert tilpasset meg, men det er virkelig et skrekkscenario for meg.

Så hvordan beskytter man seg mot verpesyke damer som kun er ute etter et farsemne? Skjønner at livet ikke har noen garantier, men hva er det beste man kan gjøre for å beskytte seg selv? Jeg kjenner et par alenemødre også, og såvidt jeg har skjønt, hadde dem ikke tenkt til å gjøre det slutt når det kom unge inne i bildet, det bare ble slik, og i følge dem selv, var det eksen sin skyld selvfølgelig (tullpreik, med andre ord). Men betyr det at enkelte damer rett og slett ikke er laget for å være i et forhold etter dem har fått barn, eller lyver enkelte bare fordi den indre klokka tikker?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste du kan gjøre er vel å velge den som du kommer best overens med, så hvis det ikke funker så vil dere ihvertfall oppføre dere sivilisert i ettertid (det er ihvertfall lov å håpe!). Som Thomas skrev så er det ingen 100% garanti for at du vil finne ei som vil holde med deg resten av livet, og ofte så er det dessverre slik at man ikke innser hvordan en person virkelig er før det er for sent, men sånn er dessverre livet :hm:

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det beste du kan gjøre er vel å velge den som du kommer best overens med, så hvis det ikke funker så vil dere ihvertfall oppføre dere sivilisert i ettertid (det er ihvertfall lov å håpe!). Som Thomas skrev så er det ingen 100% garanti for at du vil finne ei som vil holde med deg resten av livet, og ofte så er det dessverre slik at man ikke innser hvordan en person virkelig er før det er for sent, men sånn er dessverre livet :hm:

Du har jo rett i et da; at det er ingen garanti. Kanskje det er jeg som har et problem med å stole på andre bare

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...