kvekki Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg fikk ruter i posten fra nextgentel istad, jeg satt det opp som jeg har fått beskjed om, men jeg har ikke nett enna, jeg fikk beskjed om at jeg kom til å ha nett innen 10 min. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Vente 8-10 uker til, tenker jeg. (sorry at dette innlegget ikke var mer konstruktivt, men all min erfaring med NGT tyder på at det er nettopp det som kommer til å skje) Endret 17. november 2012 av Aetius Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Mulig du må ringe og be dem aktivere det. Det måtte jeg gjøre med Get, selv om det egentlig skal aktiveres når man henter det fra posten. Lenke til kommentar
kvekki Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 (endret) jeg snakka med dem istad og de sa at alt var i orden. de ba meg også logge inn på ruteren og gjøre noe der men det hjalp ikke det heller Endret 17. november 2012 av kvekki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå