Gå til innhold

energidrikk utvalg i nære 7-eleven butikker

bluekite98

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjorde jeg også når jeg var 12-15. Hadde vell 100 stykk til slutt. Trodde det var skikklig kult å styr :p måtte ha legg for å kjøpe hehe xD Nå drikker jeg bare Burn fordi det er kun den som er virkelig god! Å herre gud så god den er! Men for å svare på spørsmålet ditt, Deli De luca! De har litt av vert. Men de har vell bare de i oslo da.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Oki takk :)

Har sett samlinga di på youtube :) den er sykt stor!

Forresten, vet du om noen sider der du kan kjøpe energidrikker på nettet fra utlandet uten at du må betale 500 for frakt :)

Det som er litt morsomt er at samlinga er over 3x så stor som på filmen på youtube :) Det skal kommer update om ikke lenge, det har bare vært et veldig rot med bytting av rom og sånt. Når det gjelder beastilling så blir det alltid dyrt, jeg har kjøpt fra http://drink4you.de/ men frakta er noe av det samme, i tillegg så er det jo ikke lov å ta inn fulle drikkevarer via posten så man må finne en annen løsning eller søke om tilatelse, det er ikke veldig bra tilrettelagt for oss :hm:

Lenke til kommentar

Det som er litt morsomt er at samlinga er over 3x så stor som på filmen på youtube :) Det skal kommer update om ikke lenge, det har bare vært et veldig rot med bytting av rom og sånt. Når det gjelder beastilling så blir det alltid dyrt, jeg har kjøpt fra http://drink4you.de/ men frakta er noe av det samme, i tillegg så er det jo ikke lov å ta inn fulle drikkevarer via posten så man må finne en annen løsning eller søke om tilatelse, det er ikke veldig bra tilrettelagt for oss :hm:

Oi! Lurer fært på hvordan du klarer å få tak i så mange! :)

Får vel prøve å bytte med en fyr fra utlandet da, eller få folk til å kjøpe til meg ;)

Lenke til kommentar

Oi! Lurer fært på hvordan du klarer å få tak i så mange! :)

Får vel prøve å bytte med en fyr fra utlandet da, eller få folk til å kjøpe til meg ;)

Ja, bytting er en god kilde, har rundt 200 fra det :) Du må bare starte å bygge deg opp med et solid lager av Norske bokser som du kan bytte ut, om du er i utlandet selv en gang så kan det være lurt å kjøpe to av en del av de, så har du for bytte senere med de også :)

Lenke til kommentar

Ja, bytting er en god kilde, har rundt 200 fra det :) Du må bare starte å bygge deg opp med et solid lager av Norske bokser som du kan bytte ut, om du er i utlandet selv en gang så kan det være lurt å kjøpe to av en del av de, så har du for bytte senere med de også :)

:) Takk, det skal jeg.

Forresten, surfet litt, og der fant jeg ei norsk side, Gamezone, der var det jo veldig mange :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...