crazylazyboy Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Bomba er vel også lagt ned overalt i 2010. Kunne kanskje kjøpe den litt ut i 2011. Men det finnes en annen versjon av bomba http://www.canmuseum.com/Search.aspx har noen av de Lenke til kommentar
Joooohoo Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Det gjorde jeg også når jeg var 12-15. Hadde vell 100 stykk til slutt. Trodde det var skikklig kult å styr måtte ha legg for å kjøpe hehe xD Nå drikker jeg bare Burn fordi det er kun den som er virkelig god! Å herre gud så god den er! Men for å svare på spørsmålet ditt, Deli De luca! De har litt av vert. Men de har vell bare de i oslo da. Lenke til kommentar
VETIKKEKANAVNESKAHA Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Hei, jeg samler på energidrikker jeg også, og jeg lurer på hvor mange som blir solgt i Norge akkurat nå. Har 40 stk i samlinga Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Hei, jeg samler på energidrikker jeg også, og jeg lurer på hvor mange som blir solgt i Norge akkurat nå. Har 40 stk i samlinga Omtrent så mange du har Du må få noen til å kjøpe med fra utlandet, det er neste steg mot større samling 1 Lenke til kommentar
VETIKKEKANAVNESKAHA Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Oki takk Har sett samlinga di på youtube den er sykt stor! Forresten, vet du om noen sider der du kan kjøpe energidrikker på nettet fra utlandet uten at du må betale 500 for frakt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
VETIKKEKANAVNESKAHA Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Oki , hvilken side? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Oki takk Har sett samlinga di på youtube den er sykt stor! Forresten, vet du om noen sider der du kan kjøpe energidrikker på nettet fra utlandet uten at du må betale 500 for frakt Det som er litt morsomt er at samlinga er over 3x så stor som på filmen på youtube Det skal kommer update om ikke lenge, det har bare vært et veldig rot med bytting av rom og sånt. Når det gjelder beastilling så blir det alltid dyrt, jeg har kjøpt fra http://drink4you.de/ men frakta er noe av det samme, i tillegg så er det jo ikke lov å ta inn fulle drikkevarer via posten så man må finne en annen løsning eller søke om tilatelse, det er ikke veldig bra tilrettelagt for oss Lenke til kommentar
VETIKKEKANAVNESKAHA Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Det som er litt morsomt er at samlinga er over 3x så stor som på filmen på youtube Det skal kommer update om ikke lenge, det har bare vært et veldig rot med bytting av rom og sånt. Når det gjelder beastilling så blir det alltid dyrt, jeg har kjøpt fra http://drink4you.de/ men frakta er noe av det samme, i tillegg så er det jo ikke lov å ta inn fulle drikkevarer via posten så man må finne en annen løsning eller søke om tilatelse, det er ikke veldig bra tilrettelagt for oss Oi! Lurer fært på hvordan du klarer å få tak i så mange! Får vel prøve å bytte med en fyr fra utlandet da, eller få folk til å kjøpe til meg Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Oi! Lurer fært på hvordan du klarer å få tak i så mange! Får vel prøve å bytte med en fyr fra utlandet da, eller få folk til å kjøpe til meg Ja, bytting er en god kilde, har rundt 200 fra det Du må bare starte å bygge deg opp med et solid lager av Norske bokser som du kan bytte ut, om du er i utlandet selv en gang så kan det være lurt å kjøpe to av en del av de, så har du for bytte senere med de også Lenke til kommentar
VETIKKEKANAVNESKAHA Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Ja, bytting er en god kilde, har rundt 200 fra det Du må bare starte å bygge deg opp med et solid lager av Norske bokser som du kan bytte ut, om du er i utlandet selv en gang så kan det være lurt å kjøpe to av en del av de, så har du for bytte senere med de også Takk, det skal jeg. Forresten, surfet litt, og der fant jeg ei norsk side, Gamezone, der var det jo veldig mange Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Takk, det skal jeg. Forresten, surfet litt, og der fant jeg ei norsk side, Gamezone, der var det jo veldig mange Ja, de har butikk i Kristiansand også hvor de selger en del, men det er svindyrt Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 noen som vet om det går an å bestille burn juiced noen plass på nett? umulig å finne i butikker, er en synd, den er dødsgod Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 noen som vet om det går an å bestille burn juiced noen plass på nett? umulig å finne i butikker, er en synd, den er dødsgod Grønn eller rosa? Jeg kan fikse grønn Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Grønn eller rosa? Jeg kan fikse grønn grønn! hvordan kan du fikse det? ^^ Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) grønn! hvordan kan du fikse det? ^^ den selges på noen bensinstasjoner her. Jeg kan kjøpe og sende om det blir dekt, men spør om du vil det da Men er du sikker på at dere ikke har den på bensinstasjoner hos deg? De finnes bare der og kanskje en og annen kiosk Endret 10. september 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 kan jo sjekke, vil anta de har det på de bensinstasjonene og slikt, har faktisk ikke tatt en titt på en stund ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå