Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hei, jeg har tenkt å kjøpe BF3 fra Coolshop.com, og lurte i den forbindelse om det er noen som har erfaring med denne websiden? Som det står i tittelen skal jeg kjøpe en såkalt Code via email. https://www.coolshop.com/no/catalog/product/73923-battlefield_3_code_via_email_pc_download Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg kjøper støtt og stadig fysiske varer på Coolshop. Aldri noen problemer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Jeg kjøper støtt og stadig fysiske varer på Coolshop. Aldri noen problemer. Ok, men har du noen gang kjøpt Kode basert (altså at de sender det i Eposten)? Endret 17. november 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Har nå bestilt! Edit: Fikk koden etter en halvtime, og det var rimelig som bare det! Endret 17. november 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Bestilte BF4 Premium der nå, fikk koden etter 5 minutter betalte kun 379,- og var det billigste jeg fant! Enkelt, billig og smertefritt Men må innrømme at jeg var litt skeptisk, har ikke hørt om siden før, og så ikke helt norsk ut pga noen rare skrive- og grammatikkfeil Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Bestilte BF4 Premium der nå, fikk koden etter 5 minutter betalte kun 379,- og var det billigste jeg fant! Enkelt, billig og smertefritt Men må innrømme at jeg var litt skeptisk, har ikke hørt om siden før, og så ikke helt norsk ut pga noen rare skrive- og grammatikkfeil Tror de er dansk, så er nok derfor du finner noen rare skrive- og grammatikkfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå