Hoggorm1 Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Hei, Jeg vurderer å kjøpe Shuttle sin barebone løsning med PIII. Den har et Savage 4 grafikkort innebygget noe som selvfølgelig ikke er tilfredsstillende. Jeg lurer på om noen vet om bedre (og billigere) PCI grafikkort enn GF2 MX400 til 1100,- på Komplett? Takk! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 nei det finnes lite nye pci skjermkort det beste du får tak er gf2mx og kanskje ati et eller annet sted men da kanskje radeon1 er ikke sikker Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Jeg har nettopp kjøpe GF2 MX400 PCI fra buydirect.no, 988 kr + frakt. Det er et greit kort. Virker som PCI bus'en sinker overførslen litt, får ikke "punch", men så er det ikke det mest slagferdige kortet + PCI... TV UT er kjempegreier uansett. Kjøp heller dette en Radeon VE, ettersom de ikke har T&L hardware støtte på denne, det har nvidia brikken...ellers så søk på andre artikkler om dette, har skrevet før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå