OLSUS Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg skal oppgradere pcen min, og jeg lurer på om strømforsyningen min holder. Prosessor 125 W Skjermkort 500 W Vil 550 W holde for dette? Lenke til kommentar
OLSUS Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 fant kalkulator som sa at de delene jeg skulle ha ville li på 425W så jeg tror det holder Kalkulatoren Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Kan vere smart å kjøpe PSU med litt meir kraft enn du treng. Ein PSU treng ikkje å oppgraderast like ofte som andre komponentar, og om du skal oppgradere riggen i framtida er det kjipt å måtte kjøpe ny PSU berre pga. det. Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hvilke deler har du? Hvor gammel er strømforsyninga? Og til senere, bruke denne istedet da den er mye mer detaljert og gir deg rettere svar. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg skal oppgradere pcen min, og jeg lurer på om strømforsyningen min holder. Prosessor 125 W Skjermkort 500 W Vil 550 W holde for dette? Skjermkortet i seg selv krever ikke 500W. Det er en abefaling for PSU for hele systemet, grafikkort -pluss- resten av PC'n inkludert. Det finnes ingen skjermkort som drar så mye. Om du poster hele systemet du har planer om, så er det lettere å anbefale noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå