AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hva slags komplimenter setter dere generelt mest pris på? Og hvilke komplimenter er de fineste dere har fått? Anonym poster: dbb14f26d42d9edb95872ced53b2da55 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Vel, alle komplimenter er jo fine å få, men er noen jeg husker ekstra godt. Fikk høre en gang at jeg alltid fikk noen til å smile, og de alltid ble glad av å ha meg rundt seg. Komplimenter som går mer på det personlige, og ikke bare utseende, er de jeg setter mest pris på, men det er selvfølgelig ikke noe galt med sistnevnte heller. Så lenge de er ektefølte og genuine kan vel ingen komplimenter slå feil Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Ei jente lurte en gang på om jeg brukte linser, for øynene mine er så brune. Ei annen jente på videregående sa klisjeaktig at "et ansikt uten fregner er som en himmel uten stjerner", som jo er hyggelig å høre for en moderat fregnete mann som meg. Den sistnevnte jenta skrev også en lang tekst til meg med masse komplimenter en stund senere. Jeg tror at jeg har spart på den. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg 1245112654122755325882462 Skrevet 17. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 17. november 2012 Ei dame eg hadde telefonsex med sa eg hadde den største penisen ho hadde sett. 19 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 En spøk, så klart, men helt passende. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Det er bedre en dei eg har leigd i virkeligheta har sagt ;o Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 "Litt som Chet Atkins!" http://www.youtube.com/watch?v=LnqLQNoJuEU Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Kjæresten min gjør sport i å gi meg hjertevarmende komplimenter daglig. Idag sa hun at jeg hadde et utrolig stort og vakkert smil med hvite rette tenner. (Jeg har en fetish for fine tenner, så det gav meg et lite kick!) Elsker den jenta! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Dette er litt trist men at kuken min er myk og god å ta på har jeg hørt fra samtlige partnere Er ikke helt feil å våkne til at en jente stryker på pikken din for at den er god å ta på Ellers er det få komplimenter gitt, men jeg bryr meg ikke om det. Trenger ikke andres verdsettelse for å føle meg som den mest awesome karen i Oslo Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hjalp en venninne i en tung tid med å komme seg på fotene igjen, når ting var blitt bra sa hun at jeg utvilsomt var verdens beste person. Du kan si jeg fikk frem et lite (merk:STORT) smil da. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 "Du burde hatt dame" Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Kom på en artig en til fra leeenge siden: Var sammen med ei dame som ville vi sku ha pause, pratet da med ei annen jente på nettby som sa at "æ håpe det blir slutt så vi andre og får sjangs" Haha, made my day/week/month! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 "Vil du gifte deg med meg?" Dere kan tro jeg stakk rimelig fort, men i ettertid setter man jo pris på handlingen. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Komplementer som jeg vet er sanne er de beste.. Men generelt liker jeg vel alle komplementer. Det beste jeg har fått må være "du er fin". Både fordi det ble sagt av han jeg likte, og fordi han sa det på en litt rar måte som gjorde det veldig troverdig. Om det stemte vet jeg fortsatt ikke helt sikkert, men jeg dagdrømmer om hendelsen Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 "Jeg har aldri, og kommer aldri igjen til å møte noen så flotte og perfekte som deg" -meg selv via echo sound test på skype, føltes rimelig godt, men burde hatt et speil mens det ble gjort tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 "Det er en glede å gi deg en sekser". Sensor på eksamen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 "You know, you underestimate yourself. I`m the lucky one." Australsk chick i sommer på vei hjem fra en bar etter en liten makeoutsession. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå