Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fineste komplimentet dere har fått?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, alle komplimenter er jo fine å få, men er noen jeg husker ekstra godt. Fikk høre en gang at jeg alltid fikk noen til å smile, og de alltid ble glad av å ha meg rundt seg.

Komplimenter som går mer på det personlige, og ikke bare utseende, er de jeg setter mest pris på, men det er selvfølgelig ikke noe galt med sistnevnte heller. Så lenge de er ektefølte og genuine kan vel ingen komplimenter slå feil :)

Lenke til kommentar

Ei jente lurte en gang på om jeg brukte linser, for øynene mine er så brune. Ei annen jente på videregående sa klisjeaktig at "et ansikt uten fregner er som en himmel uten stjerner", som jo er hyggelig å høre for en moderat fregnete mann som meg. Den sistnevnte jenta skrev også en lang tekst til meg med masse komplimenter en stund senere. Jeg tror at jeg har spart på den.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er litt trist men at kuken min er myk og god å ta på har jeg hørt fra samtlige partnere :p Er ikke helt feil å våkne til at en jente stryker på pikken din for at den er god å ta på :p

Ellers er det få komplimenter gitt, men jeg bryr meg ikke om det. Trenger ikke andres verdsettelse for å føle meg som den mest awesome karen i Oslo :)

Lenke til kommentar

Komplementer som jeg vet er sanne er de beste.. Men generelt liker jeg vel alle komplementer. :)

Det beste jeg har fått må være "du er fin". Både fordi det ble sagt av han jeg likte, og fordi han sa det på en litt rar måte som gjorde det veldig troverdig. Om det stemte vet jeg fortsatt ikke helt sikkert, men jeg dagdrømmer om hendelsen :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...