Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problem med lyd

Anbefalte innlegg

jeg har et problem med en asus k53sv

nylig når jeg brukte den ville den plutselig ikke gi noe lyd i minijack utgangen. jeg har prøvd med flere headsett men ingen av dem fungerer. jeg har vert inne på lydinstilingene men den finner bare de innebygde høytalerene (som fungerer helt fint).

etter litt testing har jeg funnet ut at heller ikke minijack porten til mikrofon gir noe signal.

jeg har prøvd å nyeste lyddriver fra asus sine nettsider men det har ikke hjulpet noe. noen som vet noe om dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Som vanlig kan det være hardware eller software relatert. Softwaremessig så kan du ikke gjøre så mye mer enn å legge inn siste driver, se at lyden er ok i devicemanager, sjekke at ingenting er mutet osv. og sjekke ulike lydtyper for å dobbeltsjekke at det ikke er manglende codecer osv. som er problemet.

Du kan ta en full reovery. Det KAN løse det, uansett vil det bli gjort om den sendes inn på service. Hvis det ikek funker med gjenopprettet maskin, så er det hardware som er problemet.

Lenke til kommentar

har nå gått rundt å prøvd divere og endret på innstillinger å nå kommer det lyd igjen. men det er et nytt problem... når jeg plugger inn noe stopper ikke de interne høytalerene å gi lyd. det kommer ikke signal om at det er en kontakt som er plugget inn. jeg finner bare en avspillingsenhet og den styrer både de interne høytalerene og headsettet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...