Gå til innhold

Jeg lærer norsk nå


Netj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden faren min bruker heter så mye www.****

 

Alt der skal ha norske undertekster :)

Søk på "Norsub" på Piratebay, så får du opp masse filmer med norske undertekster.

 

Norske undertekster til filmer uten tekst finner du bl.a. på

***

**

***

 

Pass på før dere blir bannet fra Diskusjon.no ;)

Strider mot rettningslinjer å linke slik jeg har forstått det.

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg ikke har lest retningslinjene. Tenkte ikke over at det kanskje ikke var lov engang. Men nå linker vi ikke til spesifikt innhold det er vel snakk om undetekster bla., og de er vel ikke dekket av de samme lovene heller? Det er vel ikke imot reglene å f.eks nevne nettsiden Pirate Bay? :)

 

Tror det er å regne som 'fair use'. Men jeg setter pris på heads up :)

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg ikke har lest retningslinjene. Tenkte ikke over at det kanskje ikke var lov engang. Men nå linker vi ikke til spesifikt innhold det er vel snakk om undetekster bla., og de er vel ikke dekket av de samme lovene heller? Det er vel ikke imot reglene å f.eks nevne nettsiden Pirate Bay? :)

 

Tror det er å regne som 'fair use'. Men jeg setter pris på heads up :)

Jeg skal heller ikke "reagere", Så vi begge brøt rettningslinjene, tilogmed JinDoris for bruk av kinesiske tegn :p Men det er ikke farlig.

 

Så, hvordan går det Jindoris?

 

Hvorfor kan vi ikke skrive ned andre nettsteder her på diskusjon.no?

Eller det er bare til pirate bay ?

Og bruker av kinesiske tegn engang? Jeg kan ikke skrive i kinesisk her? :huh: :huh:

Lenke til kommentar

  • Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt.

:hm:

Hvorfor kan man skrive i engelsk her, men ikke i kinesisk?

Men tror jeg at kansje det er trygg her på kategori av 'språk' :wee:

Lenke til kommentar
  • Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt.

:hm:

Hvorfor kan man skrive på engelsk her, men ikke på kinesisk?

Jeg tror at jeg/ Jeg tror jeg er trygg fordi vi er i språk-katergorien :wee:

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Beklager JinDoris, jeg har ikke Skype installert engang :)

 

Vi kan jo snakke litt her så du får øvd deg.

 

Hvor i Kina er du ifra? :)

Jeg bor i Hangzhou, en pen by i nærheten av Shanghai. :)

Og du?

 

Tror hun mente at hun ville prøve å snakke muntlig med noen.

 

Du kommuniserte jo tidligere med et par medlemmer via PM av det jeg kan se lenger bak i tråden. Fått noen nye kontakter på Skype? :)

Jeg har to norsk venner på Skype, men jeg har aldri snakket med dere, bare i test.

Jeg føler det er merklig å snakke med noen når du alltid snakke i test :huh:

Noen skrivet tidligere at han liker å tilegge meg på Skype før,

men jeg tror at han har glemt det allerede. :closedeyes:

Lenke til kommentar
Jeg bor i Hangzhou, en pen by i nærheten av Shanghai. :)

Og du?

 

Slo det opp på Wikipedia, den er virkelig vakker. Når jeg tenker på kinesiske byer tenker jeg bare på skyskrapere og betong. Byen din har en befolkning på 8,7 millioner :O

 

Jeg bor i Oslo. Oslo kommune har en befolkning på bare drøyt 600k. Og Norge bare 5 millioner, mye mindre enn Hangzhou hehe

Lenke til kommentar

Slo det opp på Wikipedia, den er virkelig vakker. Når jeg tenker på kinesiske byer tenker jeg bare på skyskrapere og betong. Byen din har en befolkning på 8,7 millioner :O

 

Jeg bor i Oslo. Oslo kommune har en befolkning på bare drøyt 600k. Og Norge bare 5 millioner, mye mindre enn Hangzhou hehe

:)

Hangzhou er den mest vakkere byen i Kina tror jeg

Mange folk kommer til her for den vakker 'West Lake'.

Jeg liker å gå rundt det :)

 

Jeg tror at der er det mer enn 20 byer i Kina har en befolkning på 5 millioner :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...