haakkern Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Hej og hå! Jeg har en mybook live Fra WD her som jeg har byttet disk på og som jeg selfølgelig møter litt utfordringer på ! jeg tenke dette var den lett sak. Etter litt gogle fant jeg ut at det var ikke så enkelt pga at kontrollkortene som sitter i diskene er parret sammen slik at de skal ikke mota nye disker? Spørsmål 1 : noen som har gjort dette her inne ? Spørsmål 2 : noen som har noen gider eller har slik i hue her som kunne vært vennelig og delt denne infoen ? Fant jo noe selv også men så ut som et et lite helvete.. http://www.mybookworldedition.co.nr/ Mvh håkon . Endret 17. november 2012 av haakkern Lenke til kommentar
haakkern Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Ingen løsnigner? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Nei, disse diskene er gjort alt for at du ikke skal gjøre slike ting. 1 Lenke til kommentar
haakkern Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Nei, disse diskene er gjort alt for at du ikke skal gjøre slike ting. Det var no som svarte! For vel kjøpe meg en nas som virker med red da.. er vel en mengde billige nas om dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå