AresSmiling Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 idiot du må aldri se glad ut på bilde dette er noe du bør lære! Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg er også et sexsymbol. Jeg sto naken foran speilet og plutselig ga personen i speilet "tommelen" opp til meg. haha! jeg tok den! 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg bladde gjennom noen flere sider i den KG-tråden, og samtlige av de andre brukerne har fjernet bildene sine. Det er tydelig at ingen ville havne i skyggen av Gunfreak. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Det er vanlig oppførsel på KG. Etter man nhar vist bildet i noen minutter, så fjerner man det. "Åh så pinlig!" Men ønsker Gunfreak lykke til på julebordet til KG. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Trodde KG var et rent kvinneforum? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Det er et rent kvinneforum, slik diskusjon.no er et rent manneforum. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) JEg er med på KG selv om jeg ikke har innovertiss Endret 1. januar 2013 av TMB Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 Trodde KG var et rent kvinneforum? Det er 40 000 brukere og de fleste er kvinner, men er flere prominente brukere som er menn også Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 KG har 48 000 brukere og 11 mill innlegg Diskusjon har 247 000 brukere og 20 mill innlegg... Damene er mer aktive ser det ut som Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 KG har 48 000 brukere og 11 mill innlegg Diskusjon har 247 000 brukere og 20 mill innlegg... Damene er mer aktive ser det ut som Du må huske at kontoen på diskusjon.no er koblet til flere ting enn en KG-konto. Bruktmarkedet og lagring av lister på prisguide f.eks.Det er mange som lager seg konto av den grunn og ellers aldri bruker forumet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Så må du ikke glemme at damene bruker forumet som en blogg/dagbok. 5 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Oh, det er fint å vite om andre nettsed som bare for kvinner. Er det link nevnet nedefor riktig? http://www.klikk.no/kvinneguiden/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Riktig. Oppe til høyre har du en lenke som sier "Hva diskuteres i forumet nå?". Der kan du gå inn på forumet deres. Det er tilnærmet identisk med hvordan Diskusjon.no ser ut. Det er bare "innbyggerene" som er byttet ut. 2 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Takk for informasjon! Jeg kan ikke finne den lenken til forumet uten informasjon ditt.... Ja, det er tilnærmet identisk med hvordan Diskusjon.no ser ut. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Vil bare si ifra om at jeg er et sexsymbol. ER SYKT DIGG ÅSÅNN XD Bare tulla. Syntes at bildet ditt er veldig fint Gunfreak. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Ja, det er tilnærmet identisk med hvordan Diskusjon.no ser ut. Det er fordi de begge bruker Invision som forumprogramvare. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 Vil bare si ifra om at jeg er et sexsymbol. ER SYKT DIGG ÅSÅNN XD Bare tulla. Syntes at bildet ditt er veldig fint Gunfreak. Har sett bilde av kroppen din jeg, så du er sykt digg åsånn. Lenke til kommentar
o39k Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Mye nyttig info på KG og, men blir ofte sittende å tenke "KOM TIL POENGET, DA KJERRING", mens jeg leser tråer der. 2 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Har sett bilde av kroppen din jeg, så du er sykt digg åsånn. Thanks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå