Gå til innhold

Jeg er "sexsymbol"

Gunfreak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare håpe at fruene synes at du er like pen i virkeligheten da. Mener det absolutt ikke som noe frekt, men hvordan man ser ut på et super bra snapshot er veldig forskjellig fra hvordan man "egentlig" ser ut. Igjen, ikke for å være frekk, sier ikke at du er stygg eller noe heller, har bare sett det ene bildet :)

Lenke til kommentar

Jeg sto naken foran speilet og plutselig ga personen i speilet "tommelen" opp til meg.

Det har skjedd med meg også! :O Så jeg er nok også et sexsymbol :dribble:

Bare håpe at fruene synes at du er like pen i virkeligheten da. Mener det absolutt ikke som noe frekt, men hvordan man ser ut på et super bra snapshot er veldig forskjellig fra hvordan man "egentlig" ser ut. Igjen, ikke for å være frekk, sier ikke at du er stygg eller noe heller, har bare sett det ene bildet :)

Det pleier som regel å være motsatt, i hvert fall for mitt vedkommende. Ser meg ofte i speilet og tenker at damn, nå så jeg kjekk ut, eller nå så jeg skikkelig bra ut på håret. Så tar jeg bilde og ser ut som en dass, lol.

Endret av TMB
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det har skjedd med meg også! :O Så jeg er nok også et sexsymbol :dribble:

Det pleier som regel å være motsatt, i hvert fall for mitt vedkommende. Ser meg ofte i speilet og tenker at damn, nå så jeg kjekk ut, eller nå så jeg skikkelig bra ut på håret. Så tar jeg bilde og ser ut som en dass, lol.

Er jo en mange folk som er ganske pene, men ikke særlig fotogene. Noen av folk jeg kjenner er nesten ikke gjenkjennelige på facebook bildene sine. Men du klarer nok å få til et supersnapshot om du bare tar nok bilder. ;)

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Veldig hyggelig at du har fått bra tilbakemeldinger på utseende ditt på Kvinne Guiden, men jeg vet ikke helt hva du ønsker å komme frem til med denne posten. At vi skal bekrefte påstanden din, eller ønsket du bare å videreformidle at du er et "sexsymbol"? Som i og for seg ikke er et positivt ladet ord i mine ører.

Jeg prøver på ingen måte å være negativ. Jeg syns det er hyggelig dersom du fikk selvtillitt av tilbakemeldingene, jeg er bare veldig interessert i å høre hvorfor du ønsker å spre at du er et sexsymbol :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

De har jo sett andre bilder av meg, og jeg jeg drev jo å sa at det bilde ble litt vel bra og at jeg ikke ser så bra ut i virkligheten. :lol:

Men hun som tok bilde mener jeg ser så bra ut. Men jeg tviler.

Lenke til kommentar

Veldig hyggelig at du har fått bra tilbakemeldinger på utseende ditt på Kvinne Guiden, men jeg vet ikke helt hva du ønsker å komme frem til med denne posten. At vi skal bekrefte påstanden din, eller ønsket du bare å videreformidle at du er et "sexsymbol"? Som i og for seg ikke er et positivt ladet ord i mine ører.

Jeg prøver på ingen måte å være negativ. Jeg syns det er hyggelig dersom du fikk selvtillitt av tilbakemeldingene, jeg er bare veldig interessert i å høre hvorfor du ønsker å spre at du er et sexsymbol :p

Han synes vel det er hyggelig å høre da og vil lufte tankene og gleden sin med andre.

Lenke til kommentar

Dette er stedet for gledesutbrudd og jeg var glad.

Lenke til kommentar

Dette er stedet for gledesutbrudd og jeg var glad.

Det er jeg fullstendig klar over, men ha nok selvrespekt til å kalle deg noe annet enn et sexsymbol ;) Jeg vet ikke om jeg er alene om den oppfatningen, men ordet "sexsymbol" er for meg synonymt med "billige bimboer" :p Typisk jenter som strutter ut med puppa og prøver å få seg noe med alle og enhver. Eller overivrige gutter som spiller på utseende og har ingenting mellom øra :p

Jeg sier på ingen måte at du er hva jeg forbinder med sexsymbol. Som jeg nevnte i det forrige innlegget er jeg glad på dine vegne at du fikk gode tilbakemeldinger, men jeg ville ihvertfall aldri kalt meg selv et sexsymbol :p Det er for meg et negativt ord.

Men nok pirk. Kos deg med den oppmerksomheten du får :)

Lenke til kommentar

Vel "sexsymbol" var i gåseøyne så det var liksom ikke 100% seriøst da, 80% tull 20% seriøst.

Then, I get it! ;)

PS. beklager, så ikke at du postet i "Gledesutbrudd", trodde dette liksom skulle være et seriøst tema for diskusjon.

Endret av koosepus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...