koosepus Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Interessant.. Tviler på at noen positive kommentarer gjør deg til et "sexsymbol" Endret 28. november 2012 av koosepus 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Bare håpe at fruene synes at du er like pen i virkeligheten da. Mener det absolutt ikke som noe frekt, men hvordan man ser ut på et super bra snapshot er veldig forskjellig fra hvordan man "egentlig" ser ut. Igjen, ikke for å være frekk, sier ikke at du er stygg eller noe heller, har bare sett det ene bildet Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Jeg sto naken foran speilet og plutselig ga personen i speilet "tommelen" opp til meg. Det har skjedd med meg også! :O Så jeg er nok også et sexsymbol Bare håpe at fruene synes at du er like pen i virkeligheten da. Mener det absolutt ikke som noe frekt, men hvordan man ser ut på et super bra snapshot er veldig forskjellig fra hvordan man "egentlig" ser ut. Igjen, ikke for å være frekk, sier ikke at du er stygg eller noe heller, har bare sett det ene bildet Det pleier som regel å være motsatt, i hvert fall for mitt vedkommende. Ser meg ofte i speilet og tenker at damn, nå så jeg kjekk ut, eller nå så jeg skikkelig bra ut på håret. Så tar jeg bilde og ser ut som en dass, lol. Endret 28. november 2012 av TMB 7 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Det har skjedd med meg også! :O Så jeg er nok også et sexsymbol Det pleier som regel å være motsatt, i hvert fall for mitt vedkommende. Ser meg ofte i speilet og tenker at damn, nå så jeg kjekk ut, eller nå så jeg skikkelig bra ut på håret. Så tar jeg bilde og ser ut som en dass, lol. Er jo en mange folk som er ganske pene, men ikke særlig fotogene. Noen av folk jeg kjenner er nesten ikke gjenkjennelige på facebook bildene sine. Men du klarer nok å få til et supersnapshot om du bare tar nok bilder. Endret 28. november 2012 av Carlgutt Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hehe, will keep on trying 1 Lenke til kommentar
EvenAug Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Veldig hyggelig at du har fått bra tilbakemeldinger på utseende ditt på Kvinne Guiden, men jeg vet ikke helt hva du ønsker å komme frem til med denne posten. At vi skal bekrefte påstanden din, eller ønsket du bare å videreformidle at du er et "sexsymbol"? Som i og for seg ikke er et positivt ladet ord i mine ører. Jeg prøver på ingen måte å være negativ. Jeg syns det er hyggelig dersom du fikk selvtillitt av tilbakemeldingene, jeg er bare veldig interessert i å høre hvorfor du ønsker å spre at du er et sexsymbol 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Bare håpe at fruene synes at du er like pen i virkeligheten da. Mener det absolutt ikke som noe frekt, men hvordan man ser ut på et super bra snapshot er veldig forskjellig fra hvordan man "egentlig" ser ut. Igjen, ikke for å være frekk, sier ikke at du er stygg eller noe heller, har bare sett det ene bildet De har jo sett andre bilder av meg, og jeg jeg drev jo å sa at det bilde ble litt vel bra og at jeg ikke ser så bra ut i virkligheten. Men hun som tok bilde mener jeg ser så bra ut. Men jeg tviler. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Veldig hyggelig at du har fått bra tilbakemeldinger på utseende ditt på Kvinne Guiden, men jeg vet ikke helt hva du ønsker å komme frem til med denne posten. At vi skal bekrefte påstanden din, eller ønsket du bare å videreformidle at du er et "sexsymbol"? Som i og for seg ikke er et positivt ladet ord i mine ører. Jeg prøver på ingen måte å være negativ. Jeg syns det er hyggelig dersom du fikk selvtillitt av tilbakemeldingene, jeg er bare veldig interessert i å høre hvorfor du ønsker å spre at du er et sexsymbol Han synes vel det er hyggelig å høre da og vil lufte tankene og gleden sin med andre. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Veldig hyggelig at du har fått bra tilbakemeldinger på utseende ditt på Kvinne Guiden, men jeg vet ikke helt hva du ønsker å komme frem til med denne posten. At vi skal bekrefte påstanden din, eller ønsket du bare å videreformidle at du er et "sexsymbol"? Som i og for seg ikke er et positivt ladet ord i mine ører. Jeg prøver på ingen måte å være negativ. Jeg syns det er hyggelig dersom du fikk selvtillitt av tilbakemeldingene, jeg er bare veldig interessert i å høre hvorfor du ønsker å spre at du er et sexsymbol Dette er stedet for gledesutbrudd og jeg var glad. Lenke til kommentar
EvenAug Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Dette er stedet for gledesutbrudd og jeg var glad. Det er jeg fullstendig klar over, men ha nok selvrespekt til å kalle deg noe annet enn et sexsymbol Jeg vet ikke om jeg er alene om den oppfatningen, men ordet "sexsymbol" er for meg synonymt med "billige bimboer" Typisk jenter som strutter ut med puppa og prøver å få seg noe med alle og enhver. Eller overivrige gutter som spiller på utseende og har ingenting mellom øra Jeg sier på ingen måte at du er hva jeg forbinder med sexsymbol. Som jeg nevnte i det forrige innlegget er jeg glad på dine vegne at du fikk gode tilbakemeldinger, men jeg ville ihvertfall aldri kalt meg selv et sexsymbol Det er for meg et negativt ord. Men nok pirk. Kos deg med den oppmerksomheten du får Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Vel "sexsymbol" var i gåseøyne så det var liksom ikke 100% seriøst da, 80% tull 20% seriøst. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Ikke diss oss som er sexsymbol da, bare fordi dere ikke får det til Endret 28. november 2012 av TMB Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Vel "sexsymbol" var i gåseøyne så det var liksom ikke 100% seriøst da, 80% tull 20% seriøst. Then, I get it! PS. beklager, så ikke at du postet i "Gledesutbrudd", trodde dette liksom skulle være et seriøst tema for diskusjon. Endret 29. november 2012 av koosepus Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Janteloven lenge leve her inne! Ikke tro at du er noe Gunfreak, sånt liker vi ikke 6 Lenke til kommentar
Invisibilis Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hahahaha er dette kødd? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg synes du ser ut som en kjekk ung mann Gunfreak. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hadde jeg hatt innovertiss og utoverpupper hadde jeg sikkert tatt deg. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hadde jeg hatt innovertiss og utoverpupper hadde jeg sikkert tatt deg. Så du har innoverpupper? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hahahaha er dette kødd? Visst du hadde lest 2 inlegg over så hadde du sett at han er ikke selvoptatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå