cecs Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hei. Jeg trenger litt hjelp til en julegave til min kjære. Han ønsker seg nettbrett, android. Vi har Samsung lettvint med all svare, og jeg skal ha en Samsung galant 3, så det er vel fornuftig å velge et nettbrett fra Samsung, eller? Men hva er forskjellen på note og tab???? Det brettet kommer til å bli brukt med et video i avi format, hvem er best på videoavspilling. Håper dere alle kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hovedforskjellen på disse brettene er at note har en stylus/penn som man kan tegne/skrive med på skjermen. Begge egner seg godt til videoavspilling. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Note har vel kraftigere prosessor, og mer minne. 1024 vs. 2048 MB. Og så er det vel forskjellig teknologi på skjemene. Note er litt dyrere. Men tror personlig jeg hadde valgt den Endret 18. november 2012 av Will I'am Lenke til kommentar
cecs Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Det ble en Note 10.1. Har lest en del på nett, og den ser ut til å være hakket bedre. Men takk for hjelpen ;-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå