NTD Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Aldri bruk kabler fra en annen modulær PSU på en PSU selv om socketene er de samme. *Alltid bruk kablene som følger med den modulære PSU'en fra esken*. Jeg har klart å brenne to DVD-spillere og to SSD disker fordi jeg brukte kablene fra en annen modulær PSU - så det kan fort bli dyrt! 2 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Det er vell en tommelregel for folk som bygger egne maskiner. Sjekk spesifikasjonen på kablene. 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Modulære kabler er IKKE standardisert, dette har vi advart om tidligere, og derfor har man ingen anelse om hva som blir 12V, 5V, 3,3V eller jording. Og da kan det fort bli at du slipper ut den magiske blå røyken som gjør at ting slutter å funke Endret 17. november 2012 av 007CD 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Ja, det står vel ganske greit i heftet som følger med PSU'n i alle de jeg har hatt. Ot de har du lest ? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Pffft... Alle vet at bruksanvisninger er for kvinner og homofile. Ekte menn prøver seg frem og gråter ikke når de ødelegger noe under prosessen. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå