Gå til innhold

CyberCamp 2004 - Samling av folk til gruppe med få påmeldte

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg sitter her som 14 år, og ennå har jeg ikke opplevd noe virkelig data... Ja, hva enn, men et sted hvor man kan møte ungdom med en noenlunde lik interesse. TG kunne vært tøft, men prisen er høy, og jeg er rimelig sikker på at en eller annen "data-camp" ville gjort seg bedre enn et LAN -- for meg, i hvert fall. CyberCamp!

Ta en titt på linken under, hvis du ikke allerede har. Les gjerne FAQ.

http://www.cybercamp.no/

Noen som har tenkt seg dit? For å være helt ærlig, har jeg ennå ikke spurt foreldre, sjekket om jeg har (eller om jeg får) nok penger. Men jeg antar at jeg kan ordne noe.

Den egentlige grunnen til at jeg postet, var at det i fjor (2002) ble arrangert tre forskjellige grupper: Kunstig Intelligens, Datasikkehet og sist, men mest aktuelt for meg, 3D-programmering. Det er lite informasjon å finne om sistnevnte, siden for få meldte seg på den gruppen i 2003 til at det ble arrangert noe. La oss bare håpe de tar seg tid til å oppdatere sidene, slik at dem får nok folk i år. Tenkte i den anledning at jeg skulle gjøre litt ut av det selv, som å poste her på forumet. :)

Så: Er det noen som kunne tenke seg å melde seg på 3D-gruppen, for å delta på en leir kalt CyberCamp som arrangeres i Trondheim en gang sent i juli 2004, hvor du vil lære å programmere 3D med C++ og OpenGL?

Jeg husker litt av det som sto skrevet om 3D-gruppen i fjor, og jeg tror noen av kravene var:

- Generell kunnskap om C++.

- Litt kunnskap om matriser.

- Villig til å lære.

Noe lignende det...

Hvis dere gir beskjed her, kan jeg sende dem en mail, slik at de kan få fingeren ut, slik at andre interesserte kan melde seg på. Det er fortsatt lenge igjen, men jeg føler jeg må trå til litt tidlig for at det skal bli noe til neste år. :)

Dette blir konge! Bli med!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette så sinnsykt gøy ut da...

Absolutt. Hadde vært kjempestilig å oppleve atmosfæren der. :smile:

Men det står jo ingenting om neste cybercamp
Riktig. De har tydeligvis ikke tatt seg tid til å oppdatere sidene. Men jeg har snakket med dem over mail, og det blir en 3D-programmeringsgruppe om de får nok påmeldte i år, noe de ikke fikk i fjor.

Og det var jo i trondheim, jeg bor på sørlandet
Jeg og, som du ser. Men tipper det er verdt det. Virker bedre enn TG. :)
Lenke til kommentar

Vel, det som er så dumt, er at det ikke er noen vanlig leir for vanlige folk. De tar inn 25 stykker, og flere av avisene presterte å kalle dem "de 25 største datageniene fra Norge og Danmark", da i den alderen (17 -25). Men allikevel mener dem at du ikke trenger kunne mer enn litt C++ og litt matriser? Flott, jeg er snart langt forbi det nivået allerede. Men det er viktig å huske på at 3D-gruppen tidligere har manglet deltakere, noe som kan gjøre det lettere å komme inn neste år.

Leiren er beregnet for andre- og tredjeklasseelever. Skremmer meg litt, men dama jeg snakka med, mente at det var bare å søke, så lenge jeg selv trodde jeg klarte det. Et fint lite tips til andre yngre eller eldre, som ikke tror det vil funke.

Men BøNilzen: Det er 3D-programmeringsgruppen du er interessert i, riktig? Håper dette vil funke. Blir artig. :) Hvor gammel er du, da?[/u]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...