Tåkefyrste Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 det går som det går når man satser på young og giggs som de som skal skape sjanser. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Det bare må bli oppvaskmøte på gamlehjemmet etter dette. Noen må DØ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Eneste positive er at Chelsea faller som en stein. Det står nok mellom City og United i år også. De er 3 poeng unna. Eller for å si det på en annen måte: De er en Norwich-seier unna. ^^ (Du skjønner hva jeg mener) Endret 17. november 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Dummeste jeg har lest på lenge. Les igjen. Og prøv igjen. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Herregud så tafatt laget var i dag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Men ja, helt ærlig, Giggs i 90 min? Og Scholes i 20? You're havin a laugh, Fergie! Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Ingen unnskyldninger for dette. FERGIE MÅ GÅ!! EDIT: Hell... ALLE MÅ GÅ!! Haha, fantastisk. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Ingenting galt med å bruke Scholes, han kunne vært veldig nyttig hadde det ikke vært for at hele angrepet vårt druknet i mengden av forsvarende Norwich-spillere.. Giggs derimot, han drar ned tempoet når han får en så sentral rolle som han fikk idag. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Det han mente var fordelingen. Bruke Giggs i hele 90 og Scholes i bare 20? Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Ingen unnskyldninger for dette. FERGIE MÅ GÅ!! Ikke alle får vært like glupe. Vi har da vært irritert på Fergusons valg før, men da har da ordnet seg, også har vi vært glad i han igjen.. Bortskjemthet. Endret 17. november 2012 av thormario Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Godt å få bekreftelsen jeg har ventet på. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Husker at jeg pleide å grue meg til den dagen Giggs skulle legge opp, nå er det dessverre det motsatte. Akkurat som det var med Neville. Giggs er like håpløs nå utpå banen som det Neville var i hans siste kamper , det er rett og slett trist å se Giggs der ute og det er trist at han er på banen til fordel for yngre spillere. Gjør oss alle en tjeneste, Giggs. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Ikke alle får vært like glupe. Vi har da vært irritert på Fergusons valg før, men da har da ordnet seg, også har vi vært glad i han igjen.. Bortskjemthet. Heldigvis var eg så voldsomt seriøst i det eg skrev. Og heldigvis er NOEN så GLUPE at en skjønner det . Tommel opp. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Heldigvis var eg så voldsomt seriøst i det eg skrev. Og heldigvis er NOEN så GLUPE at en skjønner det . Tommel opp. Jeg skjønte at du ikke mener det. Ver derfor jeg skrev det slik jeg skrev det. Ser på diverse engelske fora at folk sier det med all oppriktighet, og det er litt trist. Endret 17. november 2012 av thormario Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Flott flott. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 De beste kampene vi har sett av United i år har de spilt i en 4-1-2-1-2 formasjon, og jeg ser ikke noen grunn til å ikke prøve den på nytt, i hvert fall ikke når vingene våres er så elendige som de er pr. dags dato. Young er så elendig at det nesten er komisk. Bomkjøp? Ja. Valencia og Nani har ikke vært noe å juble for heller. --------------Rooney-------Rvp-------------- -------------------Kagawa-------------- -----------Cleverly--------Anderson---------- ---------------------Carrick-------------------- Evra------Ferdinand-----Evans-------Rafael ---------------------De Gea---------------------- Noe ala dette håper jeg å kunne se fremover når Kagawa blir skadefri. Rooney kan også spille i hans rolle med RvP og Hernandez foran han. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Ehm, hvor var 6 sekunds regelen på Ruddy der på slutten? 95 sparket han ut, 94.41 fikk han ballen. Ja, fy faen. I den situasjonen ble kampen tapt. Makan til dommer, jeg blir kvalm. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå