strawberry22 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hei Jeg er ikke norsk og har et gramatisk spørsmål til dere Sier man "interpunksjon i norsk er litt kompilsert, pga at..." eller "interpunksjon på norsk er..."? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
malef Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Man kan snakke om interpunksjon i norsk på norsk eller på et annet språk. Ser du forskjellen? 1 Lenke til kommentar
strawberry22 Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 Neii Eller ja, men jeg er ikke helt sikkert. Betyr den setningen at du bruker norsk (eller et annet språk) for å snakke om interpunksjon i norsk? Lenke til kommentar
malef Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Nettopp! Neii Eller ja, men jeg er ikke helt sikkert. Betyr den setningen at du bruker norsk (eller et annet språk) for å snakke om interpunksjon i norsk? Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 I det norske språket. På norsk vs på engelsk. Lenke til kommentar
strawberry22 Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
strawberry22 Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Hei Jeg har et annet spørsmål Kan noen forklare til meg hva "Hva skal til for at et elektron skal hoppe over i en høyere bane?" betyr? Jeg har ikke sett slik ordsvalg før og har ikke noen anelse om hva kan det bety Lenke til kommentar
malef Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hvilke forutsetninger må være oppfylt for at ... 1 Lenke til kommentar
strawberry22 Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Tussen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå