-mira-14- Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Når jeg står på en scene å synger og bare forsvinner inn i meg selv. når jeg hører på musikk. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Når jeg er våken men ikke står opp... Når jeg lager maten.... Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 når jeg er utenfor komfortsonen min eller hver gang jeg har vondt en plass 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Under og rett etter et skikkelig tungt sett med knebøy. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Når jeg er dypt inne i villmarken. Langt langt borte fra sivilisasjon. 1 Lenke til kommentar
soulless Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Når jeg er dypt inne i villmarken. Langt langt borte fra sivilisasjon. Veldig enig. Jeg har en plass ved et vann ca. en dagstur fra all bebyggelse som har den effekten at tiden nesten står stille. Et bål med kaffe til koking og en ørret i glørne, en fiskestang med dupp ute i innsjøen, og en nesten total stillhet og ensomhet. Her: 5 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Når jeg står naken i en foss, langt fra all sivilisasjon og skriker "Victory!". 3 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Når jeg hører på en låt og tenker "jess, det er sånn her jeg føler meg". Sykt hvor ofte det faktisk skjer. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Når jeg slipper å forholde meg til noen ting, jobb, plikter og all slags papirer. Alle tingene jeg MÅ gjøre og MÅ ha kontroll på. Jeg har ikke opplevd det enda, men jeg vet at den ultimate frihetsfølelsen min vil være å reise verden rundt med kvinnen jeg elsker uten en plan på hvor vi skal og hvor lenge vi skal være borte. Digger å reise, ingen bekymringer. Har lyst til å reise mer, sjeldent man føler seg mer fri og levende. Når jeg står naken i en foss, langt fra all sivilisasjon og skriker "Victory!". Digger å rope ut, er faktisk noe som virkelig for meg til å føle meg levende, absolutt en av mine største hobbyer. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Antagelig når jeg dykker, spesiellt i syden på de litt bedre stedene. Ingen bekymringer, fantastiske ting å se på, ro og stillhet. Får en følelse av ro, er aldri nervøs, redd eller noe slikt, alltid rolig og avslappet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå