Gå til innhold

Når føler du deg mest levende?

Anbefalte innlegg

Bare nysgjerrig, når føler dere dere mest levende? Om man kan si det sånn.. Blandt folk? mens dere gjør en spesiell aktivitet? hører på musikk? når dere gjør ingenting? Når dere er på reise? når dere står forran speilet? Når dere sitter og taster på diskusjon.no? Eller er det noen gang noen forskjell i det hele? Håper det var et sånn halvegs forståelig spørsmål...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja,. Men det er jo sant også. :)

Hehe kanksje.. men da kommer det vell ann på hva man regner for å føle seg "levende"..

Jeg Var kanskje en millimeter fra å bli smadret av en bil som kom i motsatt kjørefelt her for dagen. Speilet knuste og greier. Jeg kan være glad som fortsatt sitter her! :)

Åj, hvordan opplevdes det i "øyeblikket"? hvis det går ann å beskrive da.. Alltid "spennende" med nær-døden opplevelser..

Ser forresten sånn generelt at det var et utrolig vagt spørsmål.. Personlig har jeg ikke de store kontrastene tror jeg, utenom at jeg har opplevelser hvor jeg tenker at jeg gjerne skulle stoppe tiden for man merker at man har det utrolig bra, enten med utrolig bra mennesker eller når jeg f.eks tar danseklasser etc. Synes også at det å ta inn lukten av noe nybakt eller å se noe vakkert kanskje gjør at man føler seg ekstra levende. Har ellers hørt om folk som har sagt at de føler seg som har følt seg som et tomt skall når de ikke er med folk, samt andre som føler de "mister seg selv" når de er sammen med andre mennesker.. syntes det var ganske interessant, men blir vell to helt forksjellige måter å se "spørsmålet på"... :)

Endret av Jar-of-clay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...