Jar-of-clay Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Bare nysgjerrig, når føler dere dere mest levende? Om man kan si det sånn.. Blandt folk? mens dere gjør en spesiell aktivitet? hører på musikk? når dere gjør ingenting? Når dere er på reise? når dere står forran speilet? Når dere sitter og taster på diskusjon.no? Eller er det noen gang noen forskjell i det hele? Håper det var et sånn halvegs forståelig spørsmål... Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Når jeg reiser.. Oppdager nye ting, ofte er det også fint med musikk.. La oss si jeg er i et land jeg aldri har vært i før, har musikk på ørene, og bare utforsker.. DET er digg. Lenke til kommentar
Jar-of-clay Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 Ja det er sykt digg, elsker å reise for det gir en så mange nye impulser, spesielt hvis det er et litt ulikt land, og herlig å bare gjøre noe annet, hvis ikke blir hverdagen fort kjedelig... Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Når jeg får strøm i meg. Lenke til kommentar
Jar-of-clay Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 lol? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 lol? Tja,. Men det er jo sant også. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Når jeg nesten dør. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Er du i en "nær døden" situasjon ofte? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Når jeg kjører motocross 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Er du i en "nær døden" situasjon ofte? Jeg regner med at det var meg du spurte Ja jeg må si at jeg har hatt nær døden opplevelser ganske ofte i det siste Det har som oftest gått bra da, men 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Regnes det å kjøre bil, som en "nær døden opplevelse"? hahaha Endret 17. november 2012 av SLi Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg Var kanskje en millimeter fra å bli smadret av en bil som kom i motsatt kjørefelt her for dagen. Speilet knuste og greier. Jeg kan være glad som fortsatt sitter her! 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Det må vera i det eg er på tur til å penetrere nokon for fyrste gong. Fyrst då veit eg at eg garantert får debutert. Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Når jeg øver på å lage barn. For når barnet kommer er jeg udødeliggjort Lenke til kommentar
Jar-of-clay Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Tja,. Men det er jo sant også. Hehe kanksje.. men da kommer det vell ann på hva man regner for å føle seg "levende".. Jeg Var kanskje en millimeter fra å bli smadret av en bil som kom i motsatt kjørefelt her for dagen. Speilet knuste og greier. Jeg kan være glad som fortsatt sitter her! Åj, hvordan opplevdes det i "øyeblikket"? hvis det går ann å beskrive da.. Alltid "spennende" med nær-døden opplevelser.. Ser forresten sånn generelt at det var et utrolig vagt spørsmål.. Personlig har jeg ikke de store kontrastene tror jeg, utenom at jeg har opplevelser hvor jeg tenker at jeg gjerne skulle stoppe tiden for man merker at man har det utrolig bra, enten med utrolig bra mennesker eller når jeg f.eks tar danseklasser etc. Synes også at det å ta inn lukten av noe nybakt eller å se noe vakkert kanskje gjør at man føler seg ekstra levende. Har ellers hørt om folk som har sagt at de føler seg som har følt seg som et tomt skall når de ikke er med folk, samt andre som føler de "mister seg selv" når de er sammen med andre mennesker.. syntes det var ganske interessant, men blir vell to helt forksjellige måter å se "spørsmålet på"... Endret 19. november 2012 av Jar-of-clay Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg regner med at det var meg du spurte Ja jeg må si at jeg har hatt nær døden opplevelser ganske ofte i det siste Det har som oftest gått bra da, men Interessant. Du skulle vel kanskje vært død om det ikke hadde gått bra hver gang? Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hver eneste gang jeg gjør et valg har jeg bestemt meg selv for å påminne meg at "Det er derfor du lever". Så jeg føler meg mest levende hver gang jeg gjør et valg ( da et utelukkende valg i den form at jeg ikke kan gå tilbake på det ) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Når jeg bruker kreativiteten og hodet hører musikk som setter bevegelse i fingrene, og det tar form. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Når jeg kjører atv og kjenner kraften imellom beina Det høres litt feil ut, men you get my point. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå