Daniel_Bo Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 God dag. Jeg trenger en ny bærbar. Jeg har tendens til å behandle dem litt røft, og jeg reiser mye med dem hver dag så jeg trenger en maskin som kan tåle noe. Jeg redigerer også video i After Effects og fotografi i Lightroom og Photoshop så den må gjerne ha god kraft. Siden jeg reiser mye med den skal den helst også være lett i vekt. Et bonus ville vært om den kunne kjøre litt krevende spill nå og da, men det er ikke en must. Et annet bonus men heller ikke et krav ville vært at den ikke ble glodheit. OS: Win 7 eller 8. Maks-budsjett: 10 000,- Forslag? Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) De har ikke Win, men hva med Macbook pro eller air. De kan du intallere Windows på gjennom bootcamp. Endret 17. november 2012 av Heika98 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Lenovo har noen modeller som tåler en del "juling". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå