Gå til innhold

[Løst] Hjelp til valg av ny mobil!

BirgerCaC

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at min mobil begynner å bli gammel og sliten. Da er jeg ute etter en ny smarttelefon Jeg er for det meste på nett med mobilen og jeg må si at jeg ikke ringer så veldig mye. Det viktigste er at skjermen er stor og at telefonen ikke koster så ille mye.

Hva anbefaler dere?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta et googlesøk på Huawei u8860 og les litt reviews om den, mulig den passer kriteriene. Alternativt tror jeg du kan få tak i en SGS3 på finn.no eller tilsvarende enten brukt eller ny til en ganske rimelig penge. Mener jeg har sett eksemplarer til tre tusen or so der, i god tilstand.

Den har en veldig bra og stor skjerm og dritbra batteritid, pluss at Chrome er en nydelig nettleser.

Lenke til kommentar

Kopiert fra en av mine andre poster:

Vil bare si at kvaliteten på Huaweis telefoner er den dårligste i bransjen. Min Huawei Ideos X5 /U8800 har vært på reperasjon 4 ganger for dårlig samtalekvalitet og at wifi ikke funker. Fikk tilslutt en Huawei Ideos X5 Pro, men den er like grusom. Enkelte ganger forsvinner knappene, sånn at det ikke er mulighet for å gjøre noen ting. Den lukker også ofte ting some internett o.l. når jeg bare har lette sider oppe. Og startskjermen klikker minst en gang i uken.

Kamera er også grusomt i alle typer lys.

Endret av Fillfall
Lenke til kommentar

Har ikke gode erfaringer med noen mobiler :/ Bruker min Huawei U8800 daglig og blir mer og mer frustrert av den hver dag. Før det har jeg en Sony Ericsson Xperia X8 som bestemte seg for å skru seg av og på hele tiden helt til ladekontakten ble ødelagt. Nå ligger den dau et sted. Før det har det bare vært mobiler uten touch.

Har du et budsjett, så kan jeg prøve å finne en ved å søke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...