Bansh Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hver gang jeg sender en MMS med min nye T610 til en annen en med MMS så står det at det blir kommunikasjons feil. Jeg har prøvd å sende til 3 forsjellige. Er det noe jeg skal innstille? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Dette har ik no med saken å gjøre men: "P-akkis" kan du ikke drite i d navnet? Tenk hvis noen Pakistanere føler seg fornærmet? (jg r ik pakistaner ) Lag et nytt nick a. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Har du lastet ned instillingene til teleoperatøren? Vet også at det kan oppstå kommunikasjonsfeil når nettet er overbelastet, da er det bare å prøve igjen litt senere Lenke til kommentar
T3D Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 skriv gprs til 1980 viss du har telenor :-) Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Mitt problem var dette: Gå til -->Meldinger-->MMS-->Valg-->Wap-profil-->Velg--> og så velger du Telenor MMS i stedet for Telenor WAP som er der. Mulig det er det som er feilen din,det var det hos meg. Lenke til kommentar
sverreertøff Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hver gang jeg sender en MMS med min nye T610 til en annen en med MMS så står det at det blir kommunikasjons feil. Jeg har prøvd å sende til 3 forsjellige. Er det noe jeg skal innstille? Takk for hjelpen Det samme har skjedd hos meg også. Bare prøv en liten stund etter. Da skal det funke. det gjorde det hvertfall på min t610. :-) :-) Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hadde samme problemet, så jeg ringte til chess og lurte på hva som var feilen, han sa at det var overbelastning på nette og telenor jobbet med å utvide..vet ikke helt hva jeg skal tro..Men etter at jeg fikk internett GPRS til telenor, har den funka hver gang..så har du telenor abb eller noen som bruker telenor sitt nett, vil jeg anbefale www.telenormobil.no å få GPRS internett derifra..de sender den til deg i en mld å det er gratis.. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hvis en har kontantkort må en ha penger på kortet for å motta mms selv om det er gratis. Hvis mottaker har tomt kontantkort får avsender beskjed om kommunikasjonsfeil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå