Chris93 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 En nøkkel funker greit til dette ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Skal jeg bøye de opp/ned? Du skal ikke bøye de. Du skal lage en forbindelse mellom de. Du kan bruke en jumper, et skrujern, en nøkkel eller noe annet som leder strøm. Ta et skrujern eller noe og legg inntil de to pinnene. Maskinen skal starte så fort det blir kontakt. Holder du kontakt for lenge vil den slå seg av igjen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-267993 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Du skal ikke bøye de. Du skal lage en forbindelse mellom de. Du kan bruke en jumper, et skrujern, en nøkkel eller noe annet som leder strøm. Ta et skrujern eller noe og legg inntil de to pinnene. Maskinen skal starte så fort det blir kontakt. Holder du kontakt for lenge vil den slå seg av igjen. Yess den startet, men må jeg gjøre det hele tiden, når jeg skal starte maskinen? Lenke til kommentar
pcnissen Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Nei.. men mye tyder på att du ikke har koblet til riktig kontakt fra startknappen til disse 2 pinnene. mulig du har forvekslet RSTSW med PWRSW altså reset og power Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Eller bytta om pwr_led med pwr_on. Lenke til kommentar
Gjest medlem-267993 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Nei.. men mye tyder på att du ikke har koblet til riktig kontakt fra startknappen til disse 2 pinnene. mulig du har forvekslet RSTSW med PWRSW altså reset og power Har ikke det, jeg legger ut et bilde hvordan det er kopla til. Lenke til kommentar
Gjest medlem-267993 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Har tatt kontakt med Fractal Design. Håper å få en ny power starter. Tror den er defekt, den jeg har. Så gir jeg beskjed om at det er løst eller ikke. Endret 20. november 2012 av medlem-267993 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Som en midlertidig løsning kan du koble reset-ledningen til power_on-pinnene og bruke reset-knappen som power-knapp. Lenke til kommentar
Gjest medlem-267993 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Maskinen er i gang Det var at jeg måtte snu power led kabelen andre veien. Endret 6. januar 2013 av medlem-267993 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå