fotopoulsen Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Sel serie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Øyekontakt med sel må vel være litt av et blinkskudd - flott!! Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Flott bilde. Morsomt når disse nysgjerrige typene dukker opp i havflaten. Fint at du fikk foreviget øyeblikket Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Utrolig bra serie ! De er nesten irriterende skye og vanskelige å få tatt bilde av..tror det har med jakten å gjøre, som har økt voldsomt de 20 siste årene . Før kunne en nærme seg ihvertfall på omlag 50 meters hold..idag dykker de på 100-150 meter..synd Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 Utrolig bra serie ! :)De er nesten irriterende skye og vanskelige å få tatt bilde av..tror det har med jakten å gjøre, som har økt voldsomt de 20 siste årene .Før kunne en nærme seg ihvertfall på omlag 50 meters hold..idag dykker de på 100-150 meter..synd Takk for kommentar Terje. Har en vik her i nærheten med smult vann som de trives i. Her er det ikke jakt på dem. Syns de alikevel til tider er svært så sky. Men i dette ene tilfelle overvant dens nyskjerrigheten frykten. Etter at jeg hadde jaktet dem en stund med kameraet, la jeg det fra meg. Og da dykket denne nyskjerrigperen opp på en ca 60 meters avstand. Kanskje den var yngre en de andre siden den var så nykjerrig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg