JKJK Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 hejhej! sitter nå med en lewsy singel isdn linje fra teleHOR og smurfer internett. Nå har det seg slik at jeg bor midt i e #¤&//( bygd med navn sandvollan, der bredbånd ikke har vært tilgjengelig (utenom digital parabol)...fram til nå. NÅ planlegger telenor å legge adsl til sandvollan oxo. Noe som jeg kronisk kan like (VEIT AT TELENOR SUXX0RS, MEN JEG HAR IKKE NOE ANNET VALG NÅR DET GJELDER "BREDBÅND") *jævla monopolgreie*. men for å komme til saken. folka mine driver et privat firma, og er ganske avhengige av begge B-kanalene på isdn-boksen daglig. Da lurer jeg på: hvis jeg invisterer i ADSL, vil jeg kunne surfe på nett + at begge B-kanalene vil være ledige?? (lurer på dette ettersom at adsl går via telefonlinja...) Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Har ikke svaret på B-kanal spørsmålet ditt, men tenkte jeg kunne opplyse om at det finnes leverandører som leier fra T. Har det selv og har fått ip + null restriksjoner angående server og slikt på linja. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Jada, det funker fint. Har selv både ISDN og ADSL, kan snakke i to telefoner og surfe på ADSL samtidig. Er uavhengig av hverandre. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2002 JIPPI :grin: Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Som han over sier; adsl påvirker ikke telefon i det hele tatt. Bare fryd og gammen (?)... Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Ja og en jævelig regning på ca. 500 kr fra Telenor i slutten av måneden Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Ja og en jævelig regning på ca. 500 kr fra Telenor i slutten av måneden Har dritten selv... 520,- kr pr. måned!! **** DET ER FEIGT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå