Fredrik1ST Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Hei. Datatrøbbel ser ut til å ha blitt en vanesak for meg, og jeg slenger fra meg denne tråden her i håp om at jeg har kommet til rett sted. Jeg skrudde nettopp på min relativt nye Samsung og la merke til noe ganske stygt. Litt til på skjermen hadde det poppet opp en vertikal linje hvor den ene siden er lysere/har andre kontraster enn den andre. Fiklet med det som var av skjerminnstillinger før jeg bestemte meg for å be om hjelp. Er det noen som har en ringe anelse om hva problemet er, eventuelt hvordan det kan løses? ..mange takk! Endret 16. november 2012 av Fredrik1ST Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Er det på en bærbar maskin eller egen skjerm? Det du beskriver er lys lekkasje. Jeg anbefaler at du tar kontakt med produsent, eller forhandleren du kjøpte hardwaren fra for reklamasjon. Lenke til kommentar
Fredrik1ST Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Det er snakk om en bærbar Samsung, kjøpt fra Lefdal for knapt år siden. Reklamasjonsretten er fortsatt gyldig, så jeg skal få dem til å ta en titt på den. Er det vanlig at lyslekkasje kommer i form av linjer? Trodde det var mer som irriterende flimmer, jeg. En annen ting er at linjen så og si forsvinner på lyse bakgrunner. Den er helt, bom stille. Mange takk for svaret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå