rooyakkers Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Hei dere med datakunnskaper. Jeg har et lite problem.. Jeg har på min stasjonære pc, all mailen på windows live mail. Men når jeg skrudde på min bærbare data, og kom inn på mailen der (denne har MS Outlook innstalert), lastet denne inn alle mail, inkludert de fra windows live mail på den stasjonære dataen. Har prøvd frem og tilbake for å eksportere osv osv.. men uten hell. Hva kan jeg gjøre? Bruker aldri den bærbare, så jeg skulle jo hatt den viktige mailen på min stasjonære.. Håper noen har kunnskapene til å hjelpe med med dette. Mvh Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Det høres ut som om mailen din lå på serveren når du bruker WIndows Live Mail. - Og når du koblet opp med outlook så lastet den det ned. Det er ikke noen enkel måte å få dette tilbake hvis det er en POP-konto du har mailen på, men hvis du f.eks bruker hotmail så kan du prøve å sette opp en hotmail konto i outlook (ikke som POP, de har egen kontottype for hotmail) og så bare dra mailen din over i riktig mappe. Lenke til kommentar
rooyakkers Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 Jeg bruker gmail :/ Det må da være en måte å fikse dette på? Vi er jo i 2012 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Ikke nødvendigvis - Men siden det er gmail finnes det muligens hjelp. - Prøv denne eller søk selv: http://www.labnol.org/internet/email/import-outlook-email-gmail-google-mail-uploader/2836/ Lenke til kommentar
rooyakkers Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Takk for fint svar kjetil.. skal sjekke om dette fungere Lenke til kommentar
rooyakkers Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Glimrende!! det funket fett, måtte finne ny link til hvordan å sette opp IMAP.. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå