jevli Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 *snip*Men ble kanskje litt feil å si at det er slik RPG spill er. Men jeez, ingen vits å bli hysterisk. Man må få lov å påpeke ting man syns er feil på et diskusjonsforum, beklager hvis jeg fornærmet deg... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Joa, men jeg vet ikke hva jeg skal tro med: WHAT?! Bare fordi D3 er slash 'n kill, så er det "slik RPG er"? Kanskje du burde prøvd andre RPG-spill før du uttaler deg om sjangeren? Annet enn at du var hysterisk Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Joa, men jeg vet ikke hva jeg skal tro med: WHAT?! Bare fordi D3 er slash 'n kill, så er det "slik RPG er"? Kanskje du burde prøvd andre RPG-spill før du uttaler deg om sjangeren? Annet enn at du var hysterisk Men jeg må få lov til å si meg enig, at det var vanskelig å forstå hva du faktisk mente. Mente du at D3 er en "slik type" rpg. Eller mente du at Alle rpg'er er slik som D3? hack and slash er jo bare en av mange rpg sjangre. 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Ta dere en chill pill, folkens. Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Borderlands 1 og 2, COD MW3, Kings bounty (alle i serien egentlig), Portal 2, Locomotion, Rift.. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Ta dere en chill pill, folkens. Nei takk, angry pills istedet! On topic: Har TS spilt Fallout 3 eller Fallout: New Vegas? De er ganske bra imo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå