Gå til innhold

Film som "drar deg opp" fra en mørk stund?

mrsbiotherm

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har falt litt på siden av livet, om man kan si det slik. Trenger noe for å vekke meg til liv, gi meg motivasjon.

Så eat, prat, love, som var ganske bra. Desverre ødela slutten hele greia for meg. Hehe. The requiem for a dream, var også en film som desverre gikk forbi uten en eneste reaksjon.

Jeg trenger en motiverende film. En som gir deg livsgnist, et mål å jobbe mot, innse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Million dollar hotel var faktisk det første som slo meg da jeg leste førsteinnlegget her. Lenge siden jeg så den, men mener å huske den inspirerte meg en del da ..

Men så har jeg alltid vært utrolig svak for milla jovovich..

Endret av jonlem
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hvordan Requiem for a Dream skulle gi deg motivasjon, tvert i mot egentlig. Den filmen ødelegger meg fullstendig.

Filmer jeg kan anbefale som ikke allerede er nevnt: Harold & Maude, Little Miss Sunshine, Garden State, The Shawshank Redemption, October Sky, It's a Wonderful Life...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Up In The Air, Reprise, Stranger Than Fiction, Dead Poet Society, Cinema Paradiso, Lost in Translation, La Vita É Bella, Princess Bride, Good Will Hunting, The Chorus, Slumdog Millionaire, The Truman Show, Stardust, The Bucket List, Darjeeling Limited, Moonrise Kingdom, Almost Famous, Yes Man.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...