jobo Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Er det noen spesielle problemer jeg bør være oppmerksom på når jeg skal bygge pc ? Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Tom lommebok ! Er det noen spesielle problemer jeg bør være oppmerksom på når jeg skal bygge pc ?Både ja og nei, men jeg kommer ikke på noe spesielt. Bare gjør ting nøye og grundig. Bruk en eller annen guide (akuratt nå gidder jeg ikke finne link til guide, men det gjør vel noen andre?) Lenke til kommentar
KvN Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Ja, hvis det er P4 oppsett, så må du passepå At det blir 800 MHZ FSB!!! Det er en ordre Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 For å gi deg et seriøst svar (som du sikkert forventer), så er det ikke vanskelig å bygge PC. De fleste delene dine kommer jo med manualer, så ta utgangspunkt i hovedkortmanualen din - det er det enkleste. Følg den................:-) Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 IKKE ødelegg noe Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 IKKE ødelegg noe Smart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå