hebbis Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Vil bare høre med forumet om noen andre har erfaringer med en person ved navn Duy Pham. Jeg skulle kjøpe et Canon G3 (lagt ut til salgs på bruktmarkedet her på site'n) og avtalte pris og leveringssted (en avtale er vel bindende selv om den er på mail???). Jeg skulle møte ham på flyplassen som ligger en times kjøretur fra hvor jeg bor. Litt over 1 time før avtalt møte (HALLO!!! EN TIME!?!?!?!), sendte han en SMS og sa at han dessverre hadde solgt kameraet til en annen, og at han måtte beklage. Så der stod jeg, med tapt arbeidsinntekt for å ha gått tidlig fra jobb, og pengene klare i handa, med den leeeengste maska og den største skuffelsen - hadde gledet meg sånn til å få leke meg med kameraet. Har andre opplevd lignende? Uansett, syntes det kunne være på plass å "advare" sånn at ikke andre blir stående skuffa igjen! --xx-- Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Folk som skal kjøpe eller selge og trekker seg i siste liten kan DRITE i å gjøre dette!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå