Gå til innhold

Gta 3. slutt ?

Anbefalte innlegg

Etter og ha spilt gta 3 i 4 mnd så kom jeg til en enorm "shoot out" ved dammen så etter fullført dette oppdrag så kom rulleteksten.

Er dette alt. ?

Rett bak dammen så er det en tunnel som det gjøres noe arbeid på, trodde jeg skulle komme til neste brett her.

Er det slik at det ikke er mer oppdrag i GTA3 , er dette slutten. ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er dette alt. ?

Hvis du enda ikke har skjønt det, JA!

That's it! (bortsett fra sånne småoppdrag fra telefonkiosker o.l. + alle stuntsene og hidden package'ene, og brannbil, sykebil og politi-bil oppdragene...+++ Og hvis du ikke alderede har spilt deg lei, cruise rundt og rundt i evigheter... :D)

Håper virkelig ikke du anntyder at GTA 3 er et lite spill...

Da er du isåfall kravstor.

Ahh :D... Husker godt når jeg satt og runda opp GTA 3, det er lenge siden det. Hvorfor spiller du det først nå?

Lenke til kommentar

Næmmæn, trodde jeg var den eneste sprøingen som synes ORIGINALE GTA 3 er bedre enn Vice City !! Hehe, helt enlig, håper kommer oppfølger til Grand Theft Auto 3 som blir på denne tiden. En ting til som hadde funka ; GRAND THEFT AUTO 4 - CHICAGO 1930 hahahah I wish :D:p

Lenke til kommentar
Du kan gjøre flere ting med VC men syns mye av "feelingen" fra GTA3 er borte.

Hvis det kommer noen flere GTA så håper jeg det blir mer av typen GTA3 med mye motorveier.

Næmmæn, trodde jeg var den eneste sprøingen som synes ORIGINALE GTA 3 er bedre enn Vice City !!
Hadde det ikke vært for motorsyklene så hadde jeg vært enig. La oss si at jeg ikke hadde spilt noen av spillene og fikk valget om hvilket jeg skulle få prøve først (altså helt fra begynnelsen). Da tror jeg at jeg hadde valgt GTA3.

Men så var det motorsyklene da :D....

Uansett, toppspill begge to! Gøy å spille de litt en gang i blant hvis jeg ikke har spilt GTA på lenge. Digger å bare cruise rundt...

håper kommer oppfølger til Grand Theft Auto 3 som blir på denne tiden
Me 2
En ting til som hadde funka ; GRAND THEFT AUTO 4 - CHICAGO 1930 hahahah I wish :D:p
Det hadde sugd hardt! Jeg vet ikke åssen det er med deg, men jeg mener at noe av det kuleste med GTA er de raske bilene (i tillegg til den enorme friheten du har og bra historie og kule oppdragda...). Såvidt jeg vet fantes det ikke så mange fete biler på den tida...

Men det hadde jo vært litt tøft da! Spesielt hvis det hadde vært litt sånn the godfather-feeling over det.

Jeg ble veldig skuffa over spillet mafia. Trodde dette skulle bli en blanding av "Godfather" og en god GTA-rip off, men det var ikke bra på noen av delene.

Lenke til kommentar
Næmmæn, trodde jeg var den eneste sprøingen som synes ORIGINALE GTA 3 er bedre enn Vice City !! Hehe, helt enlig, håper kommer oppfølger til Grand Theft Auto 3 som blir på denne tiden. En ting til som hadde funka ; GRAND THEFT AUTO 4 - CHICAGO 1930 hahahah I wish :D:p

Virker jo nesten som alle vi som ikke syns VC er kjempe bra blir jo nesten aldri hørt. Men syns VC og det gatenett i florida er elendig dvs blir liksom ikke noe råkjøring der.

Der er Gta3 bedre raskere biler, bedre veier (gater).

Så ROCKSTAR håper jeg kommer med en Gta3: New York

Lenke til kommentar
Så ROCKSTAR håper jeg kommer med en Gta3: New York
Ehhh... GTA 3 Liberty City er New York da :lol: :lol: :lol:

Godt gjort og ikke få med seg det... Hvorfor skulle det ellers hete Liberty City???

Hørt om frihetsgudinnen???

+at det er mange andre ting som gjør New York til "frihetens by"...

EDIT: Må bare le litt mer, :lol::lol::lol::lol::lol::lol:!!!

Lenke til kommentar

Neste gta spill blir mest sannsynlig Gta: San Andreas og vil etterikne byen San Fransisko ell Los Angeles (husker ikke vilke) Gta 3 etterliknet New York og Vice City etterliknet Miami

Begrunnelse: I gode gamle gta 1 var det 3 bydeler. Nemlig: Liberty City, Vice City og San Andreas :D

Er selfølgelig bare rykter, men er ganske sannsynlig, synes dere ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...