scirocco Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Aller først: Var veldig usikker på om jeg skulle poste denne under lydkort eller her. Valgte nå en gang dette forumet, er det feil beklager jeg det. Er på jakt etter et nForce2 hovedkort med 5.1 surround og optisk digitalutgang (dvs. vanlig standard TOSlink, ikke slik "krympet" variant som bla. Creative har på sine lydkort). Vet at Abit har et slikt kort (NF7), men dette kortet har også en vifte på northbrigde, noe jeg ikke ønsker. Noen som vet om et nforce2 hovedkort med optisk ut og uten vifte på northbrigde? Asus A7N8X Deluxe er en knallgod kanditat, men disse har dessverre bare coaxial utgang. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Tror MSI sine kort har optisk... er ikke sikker... mail webshoppen din å spør da vett Lenke til kommentar
erlber Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 jeg har abit nf7-s. Hvorfor vil du ikke ha vifte? Jeg kjører 5.1 på optisk kabel til surroundreceiveren min som bare det.... Kjempegøy! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Vet at Abit har et slikt kort (NF7), men dette kortet har også en vifte på northbrigde, noe jeg ikke ønsker. Det er enkelt å fjerne viften på NF-7 og erstatte den med en heatsink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå