fredde Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Sentralen er klar og skal bare kobles over fra BC. Noen som vet sånn cirka hvor lang tid dette tar ? Lenke til kommentar
ska-sei Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 ring NGT det er vel det letteste Lenke til kommentar
fredde Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 ha, tror du jeg gidder å sitte i flere timer i kø på kundeservice ? Sendte mail til de med et spørsmål om de kunne levere 2000/640 linja på mitt telefonnr. det tok bare 14 dager å svare på....Kundeservicen på NGT er jo håpløs, men det er ikke hastighetene og prisene (hvis du er medlem av ownersbuy da :-)) Lenke til kommentar
KAS Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg vil bare føye til en ting her, aner ikke om det har blitt tatt opp før, men: NextGenTel har økt etableringsprisen for abonnement med 1. og 2 års bindingstid med 100 kr! Jeg håper inderlig ekstrainntekten dette vil medføre for NGT, blir brukt til noe fornuftig, som f.eks bedring av kundeservice! Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Det tok 2 uker her fra bestilling til Bravidafyr kom, litt etterpå var det full fart. Midt i Oslo. Lenke til kommentar
s0ppen Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 jeg bestillte SHDSL fra dem i begynnelsen av sommerferien, de sa det skulle ta 2-3-4 uker, men det tok 8 uker++ Lenke til kommentar
magikern Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 fra jeg bestillte tok det 14uker før jeg var online med ADSL, en kompis av meg venta i 18mnd... Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 ha, tror du jeg gidder å sitte i flere timer i kø på kundeservice ? Sendte mail til de med et spørsmål om de kunne levere 2000/640 linja på mitt telefonnr. det tok bare 14 dager å svare på....Kundeservicen på NGT er jo håpløs, men det er ikke hastighetene og prisene (hvis du er medlem av ownersbuy da :-)) Tar da max 10 min før de svarer , men samme hva de sier så kan du ikke stole 100% på det . De sender en melding til montørfirmaet feks Bravida , og montøren gir en dato . Men alle vat at montører kan bli forsinket , du kan ha max uflax (han kan ha mange oppdrag) da tar det lang tid. Lykke til Lenke til kommentar
fredde Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 ha, tror du jeg gidder å sitte i flere timer i kø på kundeservice ? Sendte mail til de med et spørsmål om de kunne levere 2000/640 linja på mitt telefonnr. det tok bare 14 dager å svare på....Kundeservicen på NGT er jo håpløs, men det er ikke hastighetene og prisene (hvis du er medlem av ownersbuy da :-)) Tar da max 10 min før de svarer , men samme hva de sier så kan du ikke stole 100% på det . De sender en melding til montørfirmaet feks Bravida , og montøren gir en dato . Men alle vat at montører kan bli forsinket , du kan ha max uflax (han kan ha mange oppdrag) da tar det lang tid. Lykke til Må jeg ha montør ? Har ADSL fra Bluecom i dag og alt ligger jo klart, skal jo bare bytte splitter og kabelmodem vel ? Så skal det vel være klart til å svitsje over i sentralen ? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Må jeg ha montør ? Har ADSL fra Bluecom i dag og alt ligger jo klart, skal jo bare bytte splitter og kabelmodem vel ? Så skal det vel være klart til å svitsje over i sentralen ? Nei du må ikke ha montør hjemme hos deg . Men han må somoftest ut i sentralen og koble deg til NGT. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Tok tre dager for meg før innstalatøren var på døren og skulle ordne linjen. Problemet mitt var at innstalatøren kom så kjapt at de ikke hadde fått sendt ut ruteren min enda. Så endte med at jeg kastet meg i bilen, ti min kjøring og jeg hadde modemet i hånden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå