Asle H Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Heisann, Cpu varmen min ligger på 48-49 grader celsius når jeg er på BIOS og setter opp pcen. JEg har hørt at dette er høyt, har standard cpu kjøler fra Amd. Har tatt på kjølepasta . Lenke til kommentar
Asle H Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 så nå at det er bare inne i BIOS den blir så varm, når jeg instalerte Windows så var varmen på cpu'n 39-41 er dette en normal temprtur? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Om du har tatt på kjølepasta, fjernet du da den gammle kjølepastaen? Nå er ikke standard CPU kjøler noe særlig god heller, så har også kjøleegenskapene til kabinettet litt å si. 48 grader celsius er litt høyt, men det er ikke noe faretruende. Hva viser gradestokken når du kjører litt tung last som spill eller videokonvertering? Lenke til kommentar
Asle H Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 Unskyld Alle bortkastet post, temppen ligge rpå 35 ca. Om du har tatt på kjølepasta, fjernet du da den gammle kjølepastaen? Nå er ikke standard CPU kjøler noe særlig god heller, så har også kjøleegenskapene til kabinettet litt å si. 48 grader celsius er litt høyt, men det er ikke noe faretruende. Hva viser gradestokken når du kjører litt tung last som spill eller videokonvertering? Det vet jeg ikke, har ikke fått lasta ned windows enda en gang jeg så. skal finne ut senere om dete r for høy temp. ca 35 nå, som jeg pakker ut windows filer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå