Tomzern Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hei! Har et lite problem... Jeg får ikke mottatt bilder via IR-porten på min Nokia 6610:( Skal ikke det gå ann??Har prøvd å overføre fra Ericsson og Nokia, men det vil ikke funke.. .(ja jeg har aktivert IR-porten) :smile: Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Tjessem Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Ut ifa det jeg vet så støtter ikke 6610 bildeoverføring via ir, for det gikk ikke med min 7210. Lenke til kommentar
alexburnquist Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Nei det er umuli å sende bilder via IR med 7210, 7250, 6100, 6610, 5100!! det er grunnen til at jeg valgte SE T610!!!!!!!!!!!!!!!!! som har både Bluetooth og IR som kan motta og sende bilder!!! :smile: Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hmmm, det må jo være en måte å gå rundt dette problemet med å ikke få sendt bilder på IR . Det er jo Java på 6610 , da skulle det jo være mulig å ha et java prog som bruker IR porten til å sende bilder og toner !! Ikke veit jeg ??? , noen som vet om noe slikt Java prog ? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 har samme problemet jeg og, men siden det er gratis mms ennå så går det fortsatt greit.. har aldri hørt om noe java program som kan overføre bilder via IR men har hørt om noe symbian greier :-? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 ooops :oops: dobbelpost :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå