Hannonym Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Hei dere! Noe jeg absolutt ikke fårstår er hvorfor folk ikke liker rotter som kjæledyr. Selv har jeg hatt flere mus før, og fikk en jenterotte til hus. Jeg har null erfaring med rotter, men jeg har vert veldig heldig og fått en som er veldig rolig, glad i å kose osv. Jeg synes hvertfall at rotter er fantastiske dyr, hva synea dere? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Fordi rotter har blitt synonymt med sykdom. lidelse, død og ødeleggelse. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Se: The black plauge. Rotter er fremdeles ekstremt store smittebærere. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Rotter blir ofte ansett som urene dyr som går i kloakken og som bære med seg masse bakterier og virus. Rotter blir som sagt her forbundet med død, lidelse osv. Det er nok derfor folk ikke anser rotte som ett verdig kjæledyr, selv om jeg personlig må si at rotter ikke er så ille Lenke til kommentar
Hannonym Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Jeg synes det er litt rart det med rotter og urenslighet, fordi tamrotter bruker en tredjedel av livet sitt på å vaske seg o_O Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Tamrotter ja. Tenk deg tusenvis som deler ett kloakkrør. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Liker ikke den nakne halen. Lenke til kommentar
Mahogany Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hei dere! Noe jeg absolutt ikke fårstår er hvorfor folk ikke liker rotter som kjæledyr. Selv har jeg hatt flere mus før, og fikk en jenterotte til hus. Jeg har null erfaring med rotter, men jeg har vert veldig heldig og fått en som er veldig rolig, glad i å kose osv. Jeg synes hvertfall at rotter er fantastiske dyr, hva synea dere? Jeg elsker rotter og mus, synes de er kjempesøte. Hat hatt to hetterotter selv. Det er det samme med slanger. Skjønner ikke hvorfor folk ikke liker dem (har hatt noen sånne og ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå