Teardrop Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Hei, Dette har ikke noe særlig med hverken mote eller velvære men jeg tar sjansen på å spørre her fordi det virker som om dere har greie på sko. Går det bra å vaske joggesko i vaskemaskin? Er mest vaskemaskinen jeg er bekyret for, tenker at sko kan slå bulker i trommelen. Om det ikke er noe å bekymre seg for, hva slags program anbefales, og skal en ta uten sentrifugering? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Null problem å vaske joggesko i vaskemaskinen. Jeg vasker først mine med grønnsåpe og zalo (funker som bare rakkern) før jeg slenger dem på 40-vask i maskinen uten sentrifugering. De blir cleeeean da. Har til og med vasket hvite Converse helt ren igjen på den måten. Lukt forsvinner også. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Kjøp nye. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Kjøp nye. Enkelt og greit. Kjøpe nye hver gang de blir skitne? Gidder du å dele litt penger siden du har så mye? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Ville ikke vært så redd for vaskemaskinen akkurat. Slenger mine inn med et par håndkler på 40 uten sentrifugering her også, så plasserer jeg dem bare et gulv med varmekabler til de er tørre. Kjøpe nye er sikkert flott det, men ganske unødvendig bare fordi de lukter surt av fotsvette etter noen økter på treningssenteret. Endret 16. november 2012 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå