kensyv Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 7 medlemmer: kensyv, zyp, Jove, Loc Dog, malbrigt, Skrue, yummy kanskje ting skjer allikevel.. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Tviler på at artikkelen kommer ut på de få minuttene jeg har igjen før jeg stikker... Lenke til kommentar
malbrigt Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 bah, jeg skriver bare en dings som sender meg sms når det skjer noe på siden! Som blir..? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 yummy ble borte... hmmm tror vel ikke helt på at den kommer ut med d første men man kan jo håpe.. Lenke til kommentar
malbrigt Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 dog hondaen er her nå! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 4 medlemmer. Dagen er over for 16 minutter siden. Blir det mer HAUK før klokken ringer ett? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Bare hvis malbrigt gjør noen forandringer på linHAUK'en sin tipper jeg... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Overklokking.no: reload, reload, reload. Aaargh! Ingenting skjer! Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 og hondaen er borte.. sjekker i morra jg azz.. gidder ikke sitte og vente på noe som kanskje ikke kommer i d hele tatt... Lenke til kommentar
zyp Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 stikker nå, så håper jeg det har skjedd noe til etter skoletid i morgen... Lenke til kommentar
malbrigt Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Da får jeg sms vis det postes noe på annet siden med dagens dato! God natt folkens! Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Det later til at Lars er LIA, så vi må nok vente til i morgen. Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hva vil prisen bli på en slik krets? Og, er dette noe superavanserte-hyperteknologiske-supervanskelige greier? Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Svar finner du her: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=166479&st=0 og her: http://www.overklokking.no/annet/hauk_2/index.html Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Alle har vist en printkort fyr! Kanskje det er samme fyren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå