Munkholmen Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Hei! Har ordnet meg ny iphone 4s, og har også fått nytt simkort, som jeg har satt inn i ny tlf. Presterte nå å knekke mitt gamle simkort, med alt av info på. Hva kan jeg gjøre for å få alt av kontskter og annen info fra min gamle tlf/simkort og over på ny mobil/simkort? Jeg aner ikke hva som ligger på gammel mobil kontra simkort på det gamle heller... Får ikke satt inn nytt kort i gammel telefon heller, da dette er mindre enn det gamle... Hadde satt ekstremt pris hjelp!!! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 http://dx.com/p/micro-sim-card-to-standard-sim-card-adapter-white-41355 Den kan hjelpe! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Gå til den nærmeste butikk som selger telefoner. Spør om du kan låne "hullemaskinen" (ser og fungerer på samme måte som en hullemaskin, bare at det gjør et vanlig simkort om til et micro/nano-SIM.) Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Gå til den nærmeste butikk som selger telefoner. Spør om du kan låne "hullemaskinen" (ser og fungerer på samme måte som en hullemaskin, bare at det gjør et vanlig simkort om til et micro/nano-SIM.) De selger dette på teknikkmagasinet. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Lite vits å kjøpe hvis du bare skal bruke den en gang synes nå jeg. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 På moderne telefoner lagres praktisk talt ingenting på SIM-kortet. I Android synkroniseres bl.a. kontakter, kalender og kjente trådløse nettverk med "Google-kontoen", så om man bytter mobil er det bare å ta i bruk den samme gamle kontoen, og alle de gamle kontaktene vil bli gjenopprettet.. Jeg regner med Apple har noe tilsvarende med deres "Apple ID", eller lignende?! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå