Zemeckis Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hei Når jeg skal kjøpe meg en pc,så skal jeg gå for et Sapphire Radeon 9600 pro "Fireblade",har ikke penger til et Radeon 9800np kort.Men uansett så har "Fireblade" et veldig godt overklokkingspotensiale.Og da lurer jeg på hva dere har fått til uten ekstra kjøling med dere "Fireblade".Skal kanskje kjøpe meg den nye Zalman heatpipe greia å for å tyne ut kortet max :wink: Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Høres bra ut det ... Lenke til kommentar
southhome Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Kjører kortet 344 på minne og 500 på coren uten ekstra kjøling. Anbefaler denne kjøleren som en kamerat har : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1655 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Hvor lang har kompisen din klart å klokke korte sitt meg "Giant 2" da,har han også "Fireblade" eller? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 dekker Giant II ramen? tenker nemmelig på ramsinks, men den der så så rå ut!, dekker den ramen, så kjøper jeg! (tenker å bruke den på radeon 9600 fireblade) Lenke til kommentar
southhome Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 dekker Giant II ramen? tenker nemmelig på ramsinks, men den der så så rå ut!, dekker den ramen, så kjøper jeg! (tenker å bruke den på radeon 9600 fireblade) Fest slike http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=CRCU01E1 på minne på baksiden av kortet i tillegg til Giant 2 , så klokker kortet til 9800 hastighet !!! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Gidder ikke å lage ny topic.Men hva er egentlig best av disse to? Zalman ZM80C-HP m/vifte og Thermaltake "Giant 2" og en kombinasjon av Coolermaster minnekjølere .Tipper at de ikke dekker minnene på skjermkortet :wink: Hva trur dere er den beste kombinasjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå