Gjest Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Har en harddisk fra en laptop som lillesøsteren min fant ut at var fin å dekorere med magneter. Har tatt ut harddisken og koblet den til stasjonære. Det er ikke noe problem å finne alle filene mine, de er der fortsatt, men hver gang jeg prøver å hente ut filene krasjer stasjonær pc`n. Har prøvd diverse "recover" programmer der alle stopper på 22 prosent og står der i 3-4 timer før maskinen slår seg av igjen. Har mange bilder jeg gjerne skulle hatt ut fra disken. Noen som har tips? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg tviler på at det er magnetene som er skyld i problemene. Det er nok heller det at hardisken har gjennomgått røffe behandlinger. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Maskinen var på når magnetene ble festet... hørte at det skrapte og bråkte fælt Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hm, noen gang lurt på om hardiskene kan ta skade av magnetsystemet som avalarmerer alarmen som står på hardiskene på butikken jeg jobber på. går sikker ikke gjennom forpakningen rundt men man blir skeptisk likevel. :s Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Maskinen var på når magnetene ble festet... hørte at det skrapte og bråkte fælt Antakelig noe fysisk feil med hardisken høres det ut som, gammel hd?. kjør en reklamasjon der du kjøpte den Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 3 år gammel, problemet er egentlig ikke at den er ødelagt, er at det er utrolig mange bilder jeg gjerne skulle hatt ut igjen :/ Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 3 år gammel, problemet er egentlig ikke at den er ødelagt, er at det er utrolig mange bilder jeg gjerne skulle hatt ut igjen :/Neste gang kan det være lurt å ta backup 3 år gammal disk kan du ikke regne med reklamasjon på, særlig ikke når disken har gått igjennom magnet-behandlingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå