Bllink Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Bestemte meg for å kjøpe Black Ops 2 gjennom Steam idag. Lasta det ned og installerte alle modusene. Men når eg starter spillet så går den halveis gjennom introen så blir alt svart, og eg ser berre musa. Legger ned spillet med Alt+Tab og då får eg en melding om at spillet har kræsja. Har en ganske grei data med i7 og 8gb ram, så dette skal vell ikkje være noke problem? Noen som kan hjelpe og har hatt samme problemet? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Gammel skjermkortdriver? Skjedde med meg første gangen, oppdaterte driver, så funka det fjell etterpå. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Prøv det matsemann1 sier! Funka for meg og! Men nå har jeg samme problemet igjen. Kjørt helt fint i går. I dag kræsjer spillet med en gang jeg åpner det! Hva kan det være? Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 Har lasta ned ny grafikkort driver, da funka campaign modusen. Men sliter fortsatt med multiplayeren. Spillet bare kræsjer Lenke til kommentar
ConsiliumB Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Har lasta ned ny grafikkort driver, da funka campaign modusen. Men sliter fortsatt med multiplayeren. Spillet bare kræsjer Har du sjekket om spillfilene er hele? - Høyreklikk på spillet, egenskaper, lokale filer, "sjekk integriteten av spillbufferen" Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Spillet har fungerte helt fint for meg siden launch, men etter patch 1 gikk live i går, så tryner hele pc'en etter rundt 5 minutter gameplay. Spillet låser seg og pc rebooter. Veldig merkelig. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 Har du sjekket om spillfilene er hele? - Høyreklikk på spillet, egenskaper, lokale filer, "sjekk integriteten av spillbufferen" Ja, dette har eg gjort på alle 3; Campaign, Multiplayer og Zombies. Men multiplayer og zombies, der vil spillet ikke loade. Står bare på første loading screenen. Så legger eg ned spillet og då står det full krasj på oppgavebehandlinga. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Er Black Ops. Dritt sier jeg. . Samme med Medal offentlige honor de nye! Skaff deg noe bedre Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Er Black Ops. Dritt sier jeg. . Samme med Medal offentlige honor de nye! Skaff deg noe bedre Klarte du virkelig ikke å komme opp med noe mer nyttig enn det å skrive? 1 Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Ser på nettet etter litt googling at det er flere som sliter med dette. Så får håpe dei kjem med en oppdatering snart som fikser problemet. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Det tar sikkert langt tid å lansere enn sånn patch er jo call od duty serien liksom. Klarte du virkelig ikke å komme opp med noe mer nyttig enn det å skrive? Nei, skulle jeg det da? Uansett kan du prøve å av-installere spillet via installer spillet på nytt funker ikke det. Ta å høyreklikk på spillet og å registre lokale filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå