Chipsmaster Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Hei.Kjøpte meg en BenQ XL2420T skjerm og tatt denne i bruk. Skjermen er kjempe god på alle mulige måter, men har et problem når det kommer til bildevisning og filmvisning. Når jeg starter en video på f.eks TV2 Sumo så blir skjermen svart for et sekund (Som den gjør når innstillinger blir endret) også blir lyset på skjermen litt dempet og fargene blir dårlige. når jeg stopper videoen på Sumo så blir skjermen svart igjen og lyset dimmes opp igjen til normalt. Fargene blir også igjen normale. Dette gjelder også for bilder, men da får jeg ikke den svartskjermen og lyset dimmes ikke ned. Noen som kan hjelpe til med dette? Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Jeg ser også at Picture Mode og Display Mode ikke er mulig å velge på skjermens meny! Smart Scalling er ikke mulig å velge verken med film på eller av. Mode på skjermen så også som 3D Mode. Endret 16. november 2012 av Chipsmaster Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 Jeg har prøvd å deaktivere stereoskopisk 3D i Nvidia Kontrollpanel ettersom det meste tyder på at 3D modus blir satt på, men det har ingen effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå