Gå til innhold

Nytt innhold til Guild Wars 2 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra de prøver å holde liv i spillet, men først og fremst burde gjøre noe med ting som dette:

. Dette er dessverre blitt mer og mer vanlig å se, og ødelegger spillet fullstendig.

er enig med bot trains men det er bare på noen servere så ser ut som de faktisk har bannet mesteparten på hvertfall noen servere:)

Men angående at de "prøver å holde liv i spillet" er litt feil ordvalg:P mener heller at det er flott at de HOLDER LIV i spillet! :D det går bare bedre og bedre med guild wars 2 faktisk. hadde mine tvil i begynnelsen men nå ser jo alt lovendes ut! eneste er folk som klager på mangel på endgamecontent osv....er så forbanna lei av at folk klager på slike ting når det er samme type folk som fikk mmorpg spill til å få opp lvl farten. ganske ironisk!

BTW: ikke angrep mot deg!:p men alle wow spillerne osv

Er wow så sykt mye bedre forstår jeg ikke vitsen med å spille noe annet heller:P

Endret av Aizen
Lenke til kommentar

Det jeg mener med "holde liv i" er at veldig mange har klaget over bots, noe som du lett ser i den filmen. Det var bare en tilfeldig film som tok meg to sekunder å finne på youtube. Hva med navn som blir værende i flere uker etter at det ble rapportert? En guild med tagen KKK ble for eksempel værende svært lenge etter at ign.com rapporterte den, og det var igjen bare et eksempel. Spillet i seg selv er svært bra, og jeg er glad på deres vegne om de får mange spillere og holder det gående i årevis. Kanskje jeg en dag til og med tar opp igjen hele greia. Men så lenge de åpenbart gir blaffen i bots og upassende navn vil de nok miste mange spillere over tid.

Lenke til kommentar

Det nye stedet er bare kjedelig. Veldig livløst og øde. Er også lei av fiender som dreper deg av 1 hit.

offtopic:

Noen som vet om det er lurt å kjøpe gems for å gjøre om til gull, eller gjøre gull om til gems nå når det er så stor pågang på å kjøpe gems? har hørt det er lurt å gjøre noe slik når det er mye pågang.. noen som vet?

ontopic:

stooor fan av gw2 og folka bak spillet MEN er enig med det nye kartet som er ganske så dødt og meningsløst faktisk:(

Lenke til kommentar

offtopic:

Noen som vet om det er lurt å kjøpe gems for å gjøre om til gull, eller gjøre gull om til gems nå når det er så stor pågang på å kjøpe gems? har hørt det er lurt å gjøre noe slik når det er mye pågang.. noen som vet?

ontopic:

stooor fan av gw2 og folka bak spillet MEN er enig med det nye kartet som er ganske så dødt og meningsløst faktisk:(

Ja liker teamet, så jeg føler at jeg var litt hard med kritikken om eventen, de prøvde ivertfall. Jeg hadde bare en dårlig dag og det gikk ut over GW2

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

For en kjedelig event spoer du meg, halloween eventen ogsaa et stort gjesp. Spillet var helt toppers til en fikk kjoert gjennom det som er i spillet, ellers er det forsaavidt en stor grind atter igjen, dog det er kosmetisk, men naa ser det jo ut som det til og med blir gear progression i det morsomme hamsterhjulet.

Hadde det ikke veart saa lite folk i guildwars 1 saa hadde jeg holdt meg der, atter igjen et spill som foelger etter WoW, bare en egen innpakning som alt annet som har kommet.

Men derimot pvp kan veare riktig saa goey og det kommer jo masse oppdateringer der i kommende tid og ellers har de den beste flyten jeg har sett i et mmo combat messig.

Men desverre holder ikke PvE delen min og min kjeares maal, da vi liker baade PvE og PvP. Litt trist siden vi ventet en stund paa dette spillet, men vi kan alltids suse inn en sjelden gang siden man ikke har subscription i spillet noe som er vanskelig aa klage paa. :)

Men men, siden vi vil spille pvp av og til saa er det i det minste noe som paa en maate holder oss der, saa faar vi heller ta secret world for vanskeligere PvE system, dog jeg hater det hamsterhjulet med tanke paa stats istedenfor det kosmetiske, men de sa i det minste paa forhaand at systemet ville veare saann, hvor Anet ser ut til aa gaa bort ifra dette konspetet de alltid har hatt.

Uansett, kos dere med spillet, har forstaaelse at folk liker det. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde det veldig morro i GW2 , men gikk dessverre lei for fort. Er tilbake hos RIFT som jeg anser som det beste fantasy-MMOet .

Kanskje vi skal teste rift istedet, maa vel veare endel content der naa med tanke paa expansion. Hadde veart greit med noe nytt ogsaa kanskje, i det minste ta en ordentlig titt paa det. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hadde det veldig morro i GW2 , men gikk dessverre lei for fort. Er tilbake hos RIFT som jeg anser som det beste fantasy-MMOet .
Kanskje vi skal teste rift istedet, maa vel veare endel content der naa med tanke paa expansion. Hadde veart greit med noe nytt ogsaa kanskje, i det minste ta en ordentlig titt paa det. :)

Nye ekspansjonspakka til RIFT har mer enn 3 doblet spillet i størrelse. Fishing og survival er nye yrker. Man kan også kombinere 4 klasser i en soul nå , samt mye mye mer.

Lenke til kommentar
Nye ekspansjonspakka til RIFT har mer enn 3 doblet spillet i størrelse. Fishing og survival er nye yrker. Man kan også kombinere 4 klasser i en soul nå , samt mye mye mer.

Wow dette frister, kanskje jeg skal prøve en måned, kjøpte spillet alt for billig i steam, hadde helt glemt av at jeg hadde det, skipper de fleste MMO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...